Drømmen er komplett❤️

9 dpo i dag og litt nerver i spenn :)
Klarer ikke helt å holde meg unna forum med kun to dager igjen til testing og masse spennende som skjer her inne :D

Føler enda litt symptomer som kan bety noe.
- På morgenen merka jeg et lite snev av kvalme ved 9-tida og fikk plutselig ikke så veldig lyst på kaffe der jeg satt på jobb, men kom seg fort igjen.
- Var også veldig sliten/trøtt etter jobb og fikk lyst til å legge meg i stad (men gjorde det ikke)
- Litt ømme pupper i dag også

Så da får vi se om dette stemmer, at jeg er gravid, om det er innbilning eller pms :rolleyes: He he! :hilarious:

Hehe, det er så vanskelig å vite om symptomene man kjenner er reelle symptomer på graviditet eller ikke. Håpløst når pms-symptomene likner en del. Og morsomt hva man kan kjenne når man bare kjenner godt nok etter. Blir veldig spennende å se testen din på torsdag!❤
 
Hehe, det er så vanskelig å vite om symptomene man kjenner er reelle symptomer på graviditet eller ikke. Håpløst når pms-symptomene likner en del. Og morsomt hva man kan kjenne når man bare kjenner godt nok etter. Blir veldig spennende å se testen din på torsdag!❤
Det er så sant det du sier! :joyful:
Gøy at du følger med på meg :)
 
Tenkte egentlig at jeg ikke skulle skrive noe i dagboka i dag, men det blir litt for det ;) Er så deilig å lufte tanker her, så slipper jeg å si alt til mannen bl.a.
Etter en liten handletur i stad, så ble jeg kvalm etterpå (bærte kun en pose og 4 pk 1,5 l brus) og kvalmen slapp ikke helt taket, så er kvalm enda og av så lite! Er det mulig, må nesten le! :hilarious: Har ofte starta med å være litt kvalm 4-5 dager før ikm sånn ca, så tar dette som et godt tegn ;) Jeg vil heller være skikkelig kvalm og alt går bra, enn å ikke være det og det ikke går bra. Har omtrent ikke vært kvalm de andre gangene pga bl.a. unormale svangerskap.
Og ikke nok med kvalmen, så oppdaga jeg litt lyserosa der nede. Kanskje det er en festeblødning? :rolleyes:

Så da kommer det en fil inn her i morgen tidlig :D Regner ikke med at den skal lyse sterkt positivt, men har en viss følelse nå siden jeg har vært gravid 7 ganger før og kjenner kroppen min såpass godt etter alle disse gangene :p
 
Last edited:
Tenkte egentlig at jeg ikke skulle skrive noe i dagboka i dag, men det blir litt for det ;) Er så deilig å lufte tanker her, så slipper jeg å si alt til mannen bl.a.
Etter en liten handletur i stad, så ble jeg kvalm etterpå (bærte kun en pose og 4 pk 1,5 l brus) og kvalmen slapp ikke helt taket, så er kvalm enda og av så lite! Er det mulig, må nesten le! :hilarious: Har ofte starta med å være litt kvalm 4-5 dager før ikm sånn ca, så tar dette som et godt tegn ;) Jeg vil heller være skikkelig kvalm og alt går bra, enn å ikke være det og det ikke går bra. Har omtrent ikke vært kvalm de andre gangene pga bl.a. unormale svangerskap.
Og ikke nok med kvalmen, så oppdaga jeg litt lyserosa der nede. Kanskje det er en festeblødning? :rolleyes:

Så da kommer det en fil inn her i morgen tidlig :D Regner ikke med at den skal lyse sterkt positivt, men har en viss følelse nå siden jeg har vært gravid 7 ganger før og kjenner kroppen min såpass godt etter alle disse gangene :p


Åååh så spennende! Håper det blir terminspire denne gangen :Heartred håper jeg følger etter :love7
 
Dagens test 11 dpo.
Syntes jeg ser noe skygger eller hva det er der:rolleyes: Så føler det er litt tidlig å juble enda. Men tar en ny test i morgen og frem til evt tr kommer :)
 

Vedlegg

  • 9A85EB67-7CDD-4F5C-A2A4-3171298BE669.jpeg
    9A85EB67-7CDD-4F5C-A2A4-3171298BE669.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 152
  • F23BBBA7-DA72-4E43-9A79-4CC1747EE217.jpeg
    F23BBBA7-DA72-4E43-9A79-4CC1747EE217.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 152
Dagens test 11 dpo.
Syntes jeg ser noe skygger eller hva det er der:rolleyes: Så føler det er litt tidlig å juble enda. Men tar en ny test i morgen og frem til evt tr kommer :)
Jeg syns jeg kan skimte en svak strek! La den bli sterkere :signs003
 
Tok en ny test i dag. Det er ikke så lett å se, så begynner jeg å tenke at det kanskje bare er innbilning, but time will show ;)
Så er det vil sånn at hcg skal stige 2.hver dag som jeg har hørt, så kanskje den blir tydeligere i morgen/søndag. Kan se at det kan begynne å komme en tydeligere strek øverst der. Tyde den som tyde kan :hilarious:

Har masse som tyder på at det er noe på gang. Spotta bittelitt lyserosa på papiret onsdag, men ikke noe i går og ikke i dag, så det må vel være noe..?
Så har jeg masse andre symptomer jeg kjenner igjen og var bittelitt kvalm i går og. Får bare se hva som skjer videre og ta det som det kommer :cat:

Øverste bildet fra i dag. På det nederste bildet er den nederste testen fra i dag, de andre fra i går.
 

Vedlegg

  • 9AF43E22-3F26-4343-B28C-11EF6A9E2B87.jpeg
    9AF43E22-3F26-4343-B28C-11EF6A9E2B87.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 139
  • 1F3A3015-7CE2-4E39-B0BC-9AD30DFB79E1.jpeg
    1F3A3015-7CE2-4E39-B0BC-9AD30DFB79E1.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 129
Tok en ny test i dag. Det er ikke så lett å se, så begynner jeg å tenke at det kanskje bare er innbilning, but time will show ;)
Så er det vil sånn at hcg skal stige 2.hver dag som jeg har hørt, så kanskje den blir tydeligere i morgen/søndag. Kan se at det kan begynne å komme en tydeligere strek øverst der. Tyde den som tyde kan :hilarious:

Har masse som tyder på at det er noe på gang. Spotta bittelitt lyserosa på papiret onsdag, men ikke noe i går og ikke i dag, så det må vel være noe..?
Så har jeg masse andre symptomer jeg kjenner igjen og var bittelitt kvalm i går og. Får bare se hva som skjer videre og ta det som det kommer :cat:

Øverste bildet fra i dag. På det nederste bildet er den nederste testen fra i dag, de andre fra i går.

Spennende, ser streken :)

Har du fått noen medisiner forresten ifb SAene?
 
Spennende, ser streken :)

Har du fått noen medisiner forresten ifb SAene?
Så bra :)

Jeg har fått blodfortynnende sprøyter Fragmin og Klexane ( hver for seg), progesterontilskudd Lutinus og prednisolon siste gangen for å se om det var noe med immunforsvaret.
Er dere under utredning nå?
 
Så bra :)

Jeg har fått blodfortynnende sprøyter Fragmin og Klexane ( hver for seg), progesterontilskudd Lutinus og prednisolon siste gangen for å se om det var noe med immunforsvaret.
Er dere under utredning nå?

Vente på time enda :wacky: tror ikke vi kommer inn før rett over sommeren, typ siste frist ift. Rett på behandling. Må få summet meg til en privat time snart.. men er litt redd for å ta noe også, hvis det bare er uflaks og at neste gang så går det liksom..
 
Vente på time enda :wacky: tror ikke vi kommer inn før rett over sommeren, typ siste frist ift. Rett på behandling. Må få summet meg til en privat time snart.. men er litt redd for å ta noe også, hvis det bare er uflaks og at neste gang så går det liksom..
Det tar tid å få time via offentlig slik vi gjorde! Så tar det tid før prøvesvarene kommer også bl.a.
Det kan jo vises noe på dere, ikke godt å si. Det beste er å få vite at prøvene viser noe og at det er noe som kan gjøres noe med egentlig. Håper du får god oppfølging neste gang! ❤️
Du har rett på hyppige ultralyder vet jeg.
 
Tok en ny test i dag. Det er ikke så lett å se, så begynner jeg å tenke at det kanskje bare er innbilning, but time will show ;)
Så er det vil sånn at hcg skal stige 2.hver dag som jeg har hørt, så kanskje den blir tydeligere i morgen/søndag. Kan se at det kan begynne å komme en tydeligere strek øverst der. Tyde den som tyde kan :hilarious:

Har masse som tyder på at det er noe på gang. Spotta bittelitt lyserosa på papiret onsdag, men ikke noe i går og ikke i dag, så det må vel være noe..?
Så har jeg masse andre symptomer jeg kjenner igjen og var bittelitt kvalm i går og. Får bare se hva som skjer videre og ta det som det kommer :cat:

Øverste bildet fra i dag. På det nederste bildet er den nederste testen fra i dag, de andre fra i går.
Jeg ser streker ihvertfall :excited001
 
Tok en ny test i dag. Det er ikke så lett å se, så begynner jeg å tenke at det kanskje bare er innbilning, but time will show ;)
Så er det vil sånn at hcg skal stige 2.hver dag som jeg har hørt, så kanskje den blir tydeligere i morgen/søndag. Kan se at det kan begynne å komme en tydeligere strek øverst der. Tyde den som tyde kan :hilarious:

Har masse som tyder på at det er noe på gang. Spotta bittelitt lyserosa på papiret onsdag, men ikke noe i går og ikke i dag, så det må vel være noe..?
Så har jeg masse andre symptomer jeg kjenner igjen og var bittelitt kvalm i går og. Får bare se hva som skjer videre og ta det som det kommer :cat:

Øverste bildet fra i dag. På det nederste bildet er den nederste testen fra i dag, de andre fra i går.
Jeg ser strek! Håper den blir sterkere:love017
 
Da ser det og kjennes det ut til at tr er på vei.
Er litt flau over meg sjøl som har troddd at det var noe på gang, men er nok bare skyggestreker og bl.a. pms det har vært hele veien :p Så tror jeg kvalmen kan skyldes litt lavt jernlager, siden jeg er i risikosonen der og den tette nesa er nok pga pollenallergi.
Tok en test i stad som var helt blenda, så da blir det ikke noe mere testing på meg før neste ikm. Har ikke tenkt til verken å teste etter el eller å teste før ikm neste gang, siden det bare fører til stress og overtenking.

Tror ikke kroppen var klar for en ny graviditet så fort igjen og jeg har aldri blitt gravid igjen rett etter en sa.
Da prøver vi bare igjen :)

Ønsker en god helg til deg som leser! ❤️
 

Vedlegg

  • 81C090C2-162F-4124-80FF-4C9B2B4A993A.jpeg
    81C090C2-162F-4124-80FF-4C9B2B4A993A.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 118
Last edited:
Back
Topp