Jeg må innrømme at jeg får problemer med noen av bildene, med småjenter i lolitapositurer.
MEN jeg ser at arbeidet hennes er verdifullt fordi mesteparten av det viser det som dagens samfunn fornekter, nemlig barnets uskyld. Bare se på halvparten av svarene i denne tråden. "Nakne barn? Æsj!" Jeg synes ikke nakne barn er ekle eller frastøtende bare fordi det finnes mennesker som seksualiserer barn. Jeg synes heller ikke at nakne voksne er ekkelt eller frastøtende bare fordi det finnes mennesker som seksualiserer all nakenhet.
Dere bidrar til å seksualisere barns nakenhet med slike reaksjoner. Dere gjør det til noe skittent og ekkelt, noe det egentlig ikke er; man er jo ikke nødt til å se alt i sammenheng med noe perverst?
Jeg reagerer som sagt på noen av bildene, men mitt generelle inntrykk av fotografen er at hun tar aldeles nydelige bilder. Jeg har også sett en utstilling av henne. Noterer meg bak øret at jeg må lese mer om henne, for jeg merker at jeg har behov for å forstå bildene hennes bedre.