Snart4kids
Gift med forumet
ææsj de var ekle,tror ikke den som har tatt de bildene er helt bra oppi toppen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fruktbar
ORIGINAL: Bouncy ButtocksJeg har fortsatt ikke sett ett barn totalt avkledd i noens signatur her.. Om de har bleie på blir det noe helt annet..
Det er forøvrig et stort, stort paradoks at flere av dere som reagerer sterkt også har bilder av deres egne barn i signaturene deres, lettkledde. Er dét en greiere måte å eksponere barnet sitt på enn det Sally Mann presenterer? I beg to differ.
ORIGINAL: Unge lovende Frk.K
Enig, mange DRØYE bilder [:'(]
Edit: Ikke fordi det var barn som var naken- men f.eks. det bildet av ei naken jente som står mellom beina på en naken mann (som sitter på huk). Kan ikek for det, men jeg følte ubehag av det bildet!
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
ORIGINAL: Bouncy ButtocksJeg har fortsatt ikke sett ett barn totalt avkledd i noens signatur her.. Om de har bleie på blir det noe helt annet..
Det er forøvrig et stort, stort paradoks at flere av dere som reagerer sterkt også har bilder av deres egne barn i signaturene deres, lettkledde. Er dét en greiere måte å eksponere barnet sitt på enn det Sally Mann presenterer? I beg to differ.
Virkelig? Så du synes ikke at barnet kompromitteres når det blir avbildet halvt avkledd gjentatte ganger på et forum som er åpent som ei låvedør, uten muligheten til å samtykke eller nekte?
Kunsten har tross alt en misjon, men bilder på babyforum har ingen annen hensikt enn å gi verden et inntrykk av foreldres lykke, vellykkethet, stolthet eller andre ønskelige egenskaper. For meg er det ulogisk å kritisere det ene når man selv er ivrig bidragsyter til det andre.
ORIGINAL: Qualitas
er det bare meg eller , for jeg fant ikke noen bilder hvor det var nakne unger hvor man så noe som helst?[:-]
ORIGINAL: lille nuppa
ORIGINAL: Unge lovende Frk.K
Enig, mange DRØYE bilder [:'(]
Edit: Ikke fordi det var barn som var naken- men f.eks. det bildet av ei naken jente som står mellom beina på en naken mann (som sitter på huk). Kan ikek for det, men jeg følte ubehag av det bildet!
mmhmm
Virkelig? Så du synes ikke at barnet kompromitteres når det blir avbildet halvt avkledd gjentatte ganger på et forum som er åpent som ei låvedør, uten muligheten til å samtykke eller nekte?
Kunsten har tross alt en misjon, men bilder på babyforum har ingen annen hensikt enn å gi verden et inntrykk av foreldres lykke, vellykkethet, stolthet eller andre ønskelige egenskaper. For meg er det ulogisk å kritisere det ene når man selv er ivrig bidragsyter til det andre.
to forkjellige ting.. Ser du ikke det?
ORIGINAL: Minerva
Sterke, tøffe bilder, men de var mer enn bare litt creepy. [&:]
Jeg pleier alltid å si at barn ikke er nakne, de har bare ikke klær på - men barna på bildene hennes var faktisk NAKNE - som i voksen-nakne.
Iffy.
Do not like. [>:]
ORIGINAL: Lissyjane
Noen av de bildene var rett og slett usmakelige! Man publiserer ikke slike bilder på nett.

to forkjellige ting.. Ser du ikke det?
Nei, du får forklare meg?
Ikke klikk om dere ikke vil se noe ekkelt!
Hva er kunst her?? Hva er det.. En død baby????
Dette: http://www.photographsdonotbend.co.uk/2010/05/more-on-sally-mann.html
Ang barnepono eller ikke: http://www.silverystars.com/somanystars/wp-content/uploads/2008/09/_dsc3349.jpg
need I say more????
Får faktisk lyst til å rapportere sånne bilder jeg.