Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg også tenkt. Men så er det det med storesøsknene da. Men usikker på hvor mye de bryr seg om å høre hjertelyden da... Mulig det er bortkastede penger...Jeg har ikke. Tror neppe jeg kommer til å investere i en heller. Hadde sikkert vært artig, men ingen nødvendighet for meg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var en gang jeg ikke fant. Viste seg å være dårlig strøm på den. Ble faktisk ikke bekymretVurderte det, men om jeg ikke hadde funnet den så hadde jeg blitt livredd og stressa, så jeg tenker at ting går som det går og å høre hjertelyden 1 eller 200 ganger ekstra forandrer ikke det. Pluss at jeg alltid kjøper en masse som jeg bare bruker et par ganger og deretter kaster/selger. Vil heller bruke penger på en god pute![]()
Termin 24.03.14![]()
Men hva er ofte? En gang i uken raskt for å finne den - så slutt er nok ikke problem. Men hver dag, og holde pā lenge - det er ofteJeg leser at mange mener dette stresser babyen... Og bør ikke brukes så ofte. ?!?
Excuse me, Damn that autocorrect!