Doppler

Inga80

Elsker forumet
Har alle det? Virker som det er veldig vanlig nå. Jeg har aldri tenkt på at det er noe jeg skulle hatt, men er nå i ferd med å ombestemme meg. Begynte å tenke på at det kunne vært gøy for storesøsknene å få høre babyen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke. Tror neppe jeg kommer til å investere i en heller. Hadde sikkert vært artig, men ingen nødvendighet for meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke. Tror neppe jeg kommer til å investere i en heller. Hadde sikkert vært artig, men ingen nødvendighet for meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sånn har jeg også tenkt. Men så er det det med storesøsknene da. Men usikker på hvor mye de bryr seg om å høre hjertelyden da... Mulig det er bortkastede penger...

Jeg har doppler og samboeren syns det er veldig spennende å høre hjertelyden. Han sier han føler seg mer inkludert i graviditeten når han får høre det :-)
Det er også en stor betryggenhet å høre hjertelyden innimellom - så jeg anbefaler det hvertfall :)
Jeg kjøpte mitt brukt av en venninne - så det går fint an å selges etter dere er ferdig med det. God investering fra min side :-)

Veeeeldig fristet til å bestille ;-) Hvor er det best å bestille?

Vi kjøpte for 100 kr på finn, og fant hjertelyden i går, uke 11+5! God investering :)

jeg skulle IKKE ha!!!!!!!!! meeeen, så var d en bekjent som solgte sin, og siden barna er så interessert så tenker jeg kanskje d kan bli en positiv ting. Blir IKKE sånn at jeg kommer til å teste hver dag eller hver uke...

Kjøpte også en brukt en for 200:) god invistering for oss iallefall for storesøster som fikk høre lyden:) hadde ikke behov for det sist men da hadde jeg lite bekymringer..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Jeg fikk en sist jeg gikk gravid, fant ikke hjertelyden da pg finner den ikke nå..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Vurderte det, men om jeg ikke hadde funnet den så hadde jeg blitt livredd og stressa, så jeg tenker at ting går som det går og å høre hjertelyden 1 eller 200 ganger ekstra forandrer ikke det. Pluss at jeg alltid kjøper en masse som jeg bare bruker et par ganger og deretter kaster/selger. Vil heller bruke penger på en god pute :)

Termin 24.03.14 ❤️

Har ikke, og skal ikke ha. Blir bare stressa og redd om vi ikke finner lyden en gang.

Vurderte det, men om jeg ikke hadde funnet den så hadde jeg blitt livredd og stressa, så jeg tenker at ting går som det går og å høre hjertelyden 1 eller 200 ganger ekstra forandrer ikke det. Pluss at jeg alltid kjøper en masse som jeg bare bruker et par ganger og deretter kaster/selger. Vil heller bruke penger på en god pute :)

Termin 24.03.14 ❤️
Var en gang jeg ikke fant. Viste seg å være dårlig strøm på den. Ble faktisk ikke bekymret

♡Overgangen feb/mars♡

Det har blitt brukt liiite her. Forrgje gang brujte jeg den sikkert 2 ganger. Denne gangen har jeg brukt den 1 gang hittil..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har kjøpt den billigste fra angelsound.
Syns det var moro å finne lyden, og at pappaen får høre. Tenker å la storesøster også få høre når vi treffer henne.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Jeg leser at mange mener dette stresser babyen... Og bør ikke brukes så ofte. ?!?

Excuse me, Damn that autocorrect!

Hmmm...Ombestemmer meg flere ganger hver dag nå jeg ;-) Men tror nok jeg lander på at jeg dropper det og heller bruker de pengene på noe annet :-)

Jeg leser at mange mener dette stresser babyen... Og bør ikke brukes så ofte. ?!?

Excuse me, Damn that autocorrect!
Men hva er ofte? En gang i uken raskt for å finne den - så slutt er nok ikke problem. Men hver dag, og holde pā lenge - det er ofte:p

♡Overgangen feb/mars♡

Back
Topp