Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg drakk laktulose og masse vann, og gjorde som BebiMage<3 med å trykke opp området foran. Det gikk overraskende bra ☺ Til tross for at jeg revna nesten helt bak under fødselen
Jeg var skikkelig hoven og fikk ikke helt kontakt ned "pressemusklene" i starten. Venta til tredje dag, da måtte jeg såpass at jeg ikke trengte å presse noe særlig. Siden har det gått seg til! Så jeg stressa ikke med å presse. Ellers høres det lurt ut, det trikset som nevnes her!
Andre dagen trur eg.. Men hadde ikkje nåke revne eller nåke då.. Og eg merka eg pressa ikkje mykje, trur ikkje da e da besta heller.. men kjør på Me da di seie øve her, og ta deg go ti på do.. Tyngdekraften e og te hjelp!
Lykke til!
2 dager tror jeg...
Sliter litt fortsatt jeg.. Er ikke vondt og er ikke hardt, men finner ikke helt igjen pressemusklene..
Jeg fikk et fiberprodukt på apoteket som har hjulpet- fikk så mye gass av laktulosen...
Tredje eller fjerde dagen, grudde meg fælt, men det gikk greit. (Ble klipt og sydd et par sting) Syns det funker best å sitte med rak rygg og fokusere på å presse med riktig "del" av kroppen (Syns også det var vanskelig å finne igjen pressemusklene, men det kommer seg, 8 dager etter fødsel nå). Drikker duphalac hver dag, for å unngå at det blir hardt.