Blir det en nummer 3?

5+4

Titter bare innom for å si at jeg skal på TUL i morgen. Skulle egentlig i starten av februar men måtte avlyse timen, og siden gynekologen hadde så full kalenderen lurte hun på om jeg ikke ville komme i morgen siden da hadde hun fått en avbestilling. Antar at det ikke er så altfor mye å se, men håper jeg ser en «liten forlovelsesring». Finner trolig også ut av hvilken livmor det er snakk om og om det er flere der inne. Håper jeg får se hjertet slå også, men er forberedt på at det kan være for tidlig, og skal prøve å ikke bli redd hvis man ikke ser det.

Oppdaterer dere i morgen når jeg har vært hos gynekologen ❤️
 
Lykke til ❤
 
Lykke til :love7
 
5+5 og TUL

Takk for alle lykkeønskinger ☺️

Var så hyggelig hos gynekologen i dag. Mannen fikk være med inn og hun fant det lille frøet med en gang og sa også med en gang at hun så hjerteslag ❤️ Over all forventning så tidlig. I tillegg ligger det lille frøet i samme livmor som sist.

BC7BFC45-102B-4DCA-8842-A5BDCF9A5A2A.jpeg
 
Last edited:
Hurra for baby i magen ❤️❤️
 
5+5 og TUL

Takk for alle lykkeønskinger ☺️

Var så hyggelig hos gynekologen i dag. Mannen fikk være med inn og hun fant det lille frøet med en gang og sa også med en gang at hun så hjerteslag ❤️ Over all forventning så tidlig. I tillegg ligger det lille frøet i samme livmor som sist.

Vis vedlegget 375885

Fantastisk!!! Og så magisk å høre hjerteslagene så tidlig, dette er jo virkelig liv laga :Heartred:sad010
 
Så fantastisk nyhet! Tenk et levende lite vesen inni deg❤️
 
6+4
Folk som sier at graviditet går raskere andre gang har virkelig rett. Føler tiden flyr. Siden sist har en til venninne av meg blitt gravid. En veldig god venninne fra barndommen så det er utrolig hyggelig ❤️ Har også søkt om fødeplass på ABC og booket meg nettopp en TUL til neste fredag. Syns det er så stas å se den lille og beroligende å se at det utvikler seg som det skal.

Ellers er formen relativt grei egentlig. Småkvalm her og der, men føler jeg nesten har mer energi og er mindre kvalm enn sist. Så tankene mine går litt mot at det kanskje er en gutt der inne. I tillegg indikerer Ramzi Theory og den kinesiske kalenderen gutt. Sist var det motsatt og det stemte med jente. Blir spennende å se, selv om jeg faktisk tenker en del mindre på kjønn denne gangen enn sist ☺️
 
7+5

Nok en vellykket ultralyd. Syns det er så stas å se den lille og skal på fest med vennegjengen fra der jeg studerte i morgen, så greit å vite at alt er fint før vi sier det til dem. Orker ikke å skjule graviditeten, og de fikk jo vite om spontanabortene sist.

Lille ble målt til 8+0 som stemmer helt med menstermin. Beholder likevel min termin da jeg tipper jeg blir satt tilbake på OUL slik som sist. Hjerteslag på 169 som vi fikk høre. Så stas ❤️

47EB73EA-AC95-47A4-9A55-BB504A831EA7.jpeg
 
7+5
Nok en vellykket ultralyd. Syns det er så stas å se den lille og skal på fest med vennegjengen fra der jeg studerte i morgen, så greit å vite at alt er fint før vi sier det til dem. Orker ikke å skjule graviditeten, og de fikk jo vite om spontanabortene sist.

Lille ble målt til 8+0 som stemmer helt med menstermin. Beholder likevel min termin da jeg tipper jeg blir satt tilbake på OUL slik som sist. Hjerteslag på 169 som vi fikk høre. Så stas ❤️

Vis vedlegget 376915
For en nydelig liten spire :Heartpink
 
7+5
Nok en vellykket ultralyd. Syns det er så stas å se den lille og skal på fest med vennegjengen fra der jeg studerte i morgen, så greit å vite at alt er fint før vi sier det til dem. Orker ikke å skjule graviditeten, og de fikk jo vite om spontanabortene sist.

Lille ble målt til 8+0 som stemmer helt med menstermin. Beholder likevel min termin da jeg tipper jeg blir satt tilbake på OUL slik som sist. Hjerteslag på 169 som vi fikk høre. Så stas ❤️

Vis vedlegget 376915
For en liten søting:Heartred Jeg har også pleid å gå til Oslo City legesenter, er veldig fornøyd!
 
For en liten søting:Heartred Jeg har også pleid å gå til Oslo City legesenter, er veldig fornøyd!
Gøy at vi går samme sted. Følges egentlig opp av en privat praktiserende som har avtale med det offentlige, men har dratt på Oslo City legesenter noen ganger på egen regning fordi de er relativt nærme der jeg bor og de har så gode åpningstider. Skal til han på Jessheim i uke 13, og håper på å se kjønn da. Hørt så mye bra om han ❤️
 
Gøy at vi går samme sted. Følges egentlig opp av en privat praktiserende som har avtale med det offentlige, men har dratt på Oslo City legesenter noen ganger på egen regning fordi de er relativt nærme der jeg bor og de har så gode åpningstider. Skal til han på Jessheim i uke 13, og håper på å se kjønn da. Hørt så mye bra om han ❤️
Ja, jeg skal be fastlegen min om ekstra UL fremover. Har aldri gjort det før, og vet ikke hvor ofte/hvilken uke det blir. Men jeg prøver! Det blir jo ganske dyrt med privat hvis man ønsker å gå jevnlig fremover. Men skal på første TUL igjen på Oslo City Legesenter :)

Å så gøy! Det er min drøm, å komme så langt og få bestilt time der :Heartred
 
Ja, jeg skal be fastlegen min om ekstra UL fremover. Har aldri gjort det før, og vet ikke hvor ofte/hvilken uke det blir. Men jeg prøver! Det blir jo ganske dyrt med privat hvis man ønsker å gå jevnlig fremover. Men skal på første TUL igjen på Oslo City Legesenter :)

Å så gøy! Det er min drøm, å komme så langt og få bestilt time der :Heartred
Håper vi begge kommer oss helskinnet frem til ultralyd på Jessheim ❤️ Gratulerer med graviditeten og jeg krysser fingrene for at det er en terminspire for deg denne gangen ☺️
 
Back
Topp