Dine Styggeste navn??

ORIGINAL: pliiingrid

Dersom du får tre barn, kan du jo etter litt kjapp lesing inne her kalle de:
Urinius, Klosetta og Analia. Det hadde vært noe det!

Tips til alle vordende trillingforeldre der ute [:D]

Knut
Ronny
Trond
Kåre
Ingolf
Arnfinn
FYYY!!![:'(][:'(][:'(]

Jeg synes Peggy Laila er ille

Liker ikke sånner mannenavn som er blitt damenavn såån som
*arhild
*alfhild
*oddrun
*oddny
*bjørg

ellers syntes jeg camilla,katja er mindre fine navn

Truls, Ola, Per, Knut, Øyvind, Kari, Tove, Guri osv. i den tralten......

jeg må si jeg ikke forstår hvorfor noen skal ha sanne spesielle navn, hvorfor kaller folk barna sine for milo. maxmillian,tim,toaletta??hallo da...navnet er noe man skal ha resten av live, det skal være noe de er stolt av:)

jeg liker ikke navn som leif, reidar, harry, kåre osv
jente navn jeg ikke liker er, solbjørg, kjellaug, lena, kristine osv

Er jo så mange fæle navn der ute syns jeg...
Men jeg får helt ståpels på ryggen når jeg hører Karoline og Pernille!
Ellers er det de der Gunda, Olga, Gudrun... Også Svetlana da! Haha...

Guttenavn så sliter jeg litt med Kåre, Kurt, FRIKK, Roy...og maaaaange fler.......

Hørte på radioen en dag,der var det en som presenterte seg for Arne Harry!!![8|][8|][&:]

Liker ikkje typisk amerikanske/engelske navn, som feks Kevin, Colin, Melissa, Michelle osv. Er heller ikkje begeistra for dei fleste guttenavn som sluttar på -ander. I tillegg syns eg det er unødvendig å bruke feks Ch, ph, z, i staden for "vanleg" stavemåte. Er i grunn ganske kresen på navn, men reknar med mange syns at mine to har stygge navn og [:D]

uff, ble jo nesten litt lei meg nå.. vi er alle på hat listen til noen[:)] lena roger og noah.. bra hunden min mira ikke er det... enda ihvertfall[:D]

Ømjer er det styggeste jentenavnet jeg vet om!

dattera til Arne Hjeltnes heter det !
[&:]

ORIGINAL: Hegeher

alle navn på R.
Ronny
Remi
Rasmus

bææ..høres ut som pøbler alle mann

Liker igrunn ikke veldig norske navn, bør være litt internasjonale[:D]

Navn som slutter på -frid -run [:'(]

Haha,jeg må le litt av alle navnene her inne...Lurer litt om dere ikke liker navnene pga assosiasjoner til mennesker dere hatt møtt?

Jeg selv syns mange navn er merkelig,men Sebastian klarer jeg ikke like,selv om jeg har flere venner med barn med det navnet.

He,he.. Morsom lesning. Laget samme spørring inne på en annen side en gang og ble skjelt ut fordi det ikke burde være lov å skrive liste over stygge navn - det ble som mobbing og folk kunne bli såret !! [&:]

Merkelig hva folk skal ta seg nær av..

Jeg personlig kunne aldri ha barn med norske, norrøne navn - æsj... Ask, Embla, Oda osv.. synes jeg heller ikke er noe fint.

[:'(]

Back
Topp