Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg må si jeg ikke forstår hvorfor noen skal ha sanne spesielle navn, hvorfor kaller folk barna sine for milo. maxmillian,tim,toaletta??hallo da...navnet er noe man skal ha resten av live, det skal være noe de er stolt av:)
jeg liker ikke navn som leif, reidar, harry, kåre osv
jente navn jeg ikke liker er, solbjørg, kjellaug, lena, kristine osv
Er jo så mange fæle navn der ute syns jeg...
Men jeg får helt ståpels på ryggen når jeg hører Karoline og Pernille!
Ellers er det de der Gunda, Olga, Gudrun... Også Svetlana da! Haha...
Guttenavn så sliter jeg litt med Kåre, Kurt, FRIKK, Roy...og maaaaange fler.......
Liker ikkje typisk amerikanske/engelske navn, som feks Kevin, Colin, Melissa, Michelle osv. Er heller ikkje begeistra for dei fleste guttenavn som sluttar på -ander. I tillegg syns eg det er unødvendig å bruke feks Ch, ph, z, i staden for "vanleg" stavemåte. Er i grunn ganske kresen på navn, men reknar med mange syns at mine to har stygge navn og [:D]
He,he.. Morsom lesning. Laget samme spørring inne på en annen side en gang og ble skjelt ut fordi det ikke burde være lov å skrive liste over stygge navn - det ble som mobbing og folk kunne bli såret !! [&:]
Merkelig hva folk skal ta seg nær av..
Jeg personlig kunne aldri ha barn med norske, norrøne navn - æsj... Ask, Embla, Oda osv.. synes jeg heller ikke er noe fint.