Dine Styggeste navn??

Cato/Kato er ikke navn jeg liker. Kjenner mange som heter det, men de er liksom temmelig sære alle sammen:P

Christer synes jeg høres så klysete ut, men det kan komme av at jeg drar assosiasjoner til en jeg kjenner.

Grete og Wenche synes jeg er navn som hører til på voksne damer, synes liksom det er rart at barn heter det. (Selv om jeg vet at alle de voksne damene har vært barn før da)

åh,det er many[8D][:D]
Loke,Bjørnar,Brynjar,Yrja,Odin,Nathaniel,Chrisander,Solfrid,Gunvor,Guro,Herman,Lasse,Olav,Mathias,Nikolai,
Joakim,Tor,Andre,Noah.................+++++++++++++++++++++++

Min mann vil at neste skal hete GUDRUN hvis det blir jente!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!
Jeg hater det navnet
og andre navn jeg hater

Bjørg
anne - marie
leah  og martha
solfrid
agathe
margrethe

Ragnar
gunnar, åge
odd         (odd vidar, det heter ene tantungen min, ble så lei meg!!! hvem gir det harry, dømt til å kjøpe seg kone navnet til en liten søt baby??!!! det er noe av det styggeste navnet jeg har hørt  EVER!!!!!!!!)
ronny
kolbjørn
geir
arne
finn-erik
kurt kåre johnny bjarne

tråkker sikkert på mange tær,men,men

Jentenavn:Thea,Emilie,Camilla,Harriet,Mina,Mari,Mia,Mie
Guttenavn:Robert,Lasse,Ronny,Jøran

jeg liker ikke leah. det for meg er et etternavn, og kjenner opp til flere som heter det til etternavn + det er jo et stedsnavn her i rogaland [8|] uten -h`en vel og merke.

ORIGINAL: iMommy

Jeg liker ikke navn som høres for amerikanske ut...

Michelle, Jennifer, Vanessa, Melissa.....etc.....

Andre navn jeg har vanskelig for å se for meg på en baby er
Gry, Gro, Siv, Kari, Rolf, Arne, Svein.....

Navnet skjemmer INGEN!!!

Her er lista mi laaang!!

For det første må jeg bare si at ALLE jentenavn som begynner på G er stygge og kjedelige. Som f, eks Gøril, eller skal jeg si gorilla. Synes også navn som betyr forskjellige ord er stygt. Som f.eks å Tine, å Rikke osv.
Jentenavn som begynner på R er jeg heller ikke no fan av..
Også er det disse kjedelige navnene da, som Lise, Anne, Silje, Camilla, osv som 80% av befolkningen heter. FORFERDELIG!
Også Henriette er et helt ubrukelig navn, ta vekk i'en og du får henrette. haha idiotisk. Liker heller ikke sånna navn som Dennis, Jonny, Ronny, Kåre, Svein, Roger, Otto, HArry. Stygge stygge navn.
Også er det de navnene som alle får fortiden, Leah, Elias, Tobias, Aron, Noah. Uffameg.

Michelle, Angela, Jessica, Melissa, Melinda, Bob, Harry, Jeff og den amerikanske duren der. [:'(]

Jeg liker verken mamma eller pappa`s navn.. Mette og Bjarne! Jeg liker ikke Bettina,Dorthe,Emilie,Angela,June,Jenny,OLGA[:'(],Kurt,Kåre,Nils,Per,Roger,Leif,Fritdjof,Karl,Sivert,Kenneth..osv osv.. kan holde på lenge!  
Og en ting jeg lurer på er hvordan i all verden får amerikanere seg til å kalle barna sine for Dick(!)?? Det er jo ikke sånn at de ikke vet hva det betyr?

Nazia

et jentenavn jeg kom borti når jeg søkte for en stund siden...
tror jeg lo i flere timer av det.

Det er ikke noen navn jeg kommer på sånn i farten som jeg ikke liker, men er ikke fan av ubersjeldne navn.

Det er ikke vanskelig: Kjell,Kenneth, Ronny, Jonny, Kent, Remi, Ruben, Bjarne, Michelle, Madelen,Jeanette, Gunn, Randi,Ruth, Kai, Marit, Jan, Jon, Andre`, Glenn, Tony, Alexander, Kjærsti, Magnar, Magne, Magnhild, Robert, Helge  ååå det er mange jeg ikke liker..[:D] Men det kommer jo veldig an på hvem som bærer navnet!

Liker IKKE:
Jentenavn: Gudrun,solveig,astrid,oddny,Vigdis,Snefrid,Olga,tove..ja det er mange stygge [:)]
Guttenavn, Alvin,trygve, Oliver,Rasmus,Karl,Bertin, ronny, Raymond, Walther, truls

ORIGINAL: *lima*

Guttenavn jeg IKKE liker: Kåre, Kenneth, Raymond, Ronny, Robert, Harry, Henry...

Og så liker jeg ikke dobbeltnavn på gutter sånn som f eks: Dag-Ove, Kjell-Tore, Svein-Johnny, Kurt-Olav, Jan-Arve, Jon-Magne etc etc...

Jentenavn jeg ikke liker er: Janne, Jannicke, Trine...

Veldig enig! Saanne dobbeltnavn er helt forferdelig....
Og saa kan jeg ikke helt skjönne meg paa saanne typiske 'prinsesse navn' som Martha og Ari kommer med....gröss....[&:]

ingen navn jeg hater, men jeg kunne aldri brukt disse på mine barn..

gutt: ronny, raymond, remi, kent, harry, robert, johnny, glenn, tony osv.. typisk pøbel-navn for meg!

jente: conny, ranveig, gudveig og de i den duren.
         michelle, pamela, angelica, destiny, rebecca, renate, natascha og navn i den sjangeren blir 
         glamourmodell-navn for meg..    

hehe.. stakkars mannen min.. navnet hans står på manges styggeste navn liste.. han heter Ronny[8D]

Tenkte bare at godt er det at vi selv velger de navnene vi liker til barna våre, så kan de andre bare si å de vil[;)]

synes mange av de navnene folk har ført opp her som "uaktuelle"navn er fine,men det er jo smak og behag. selv synes jeg feks ikke mitt eget navn er noe særlig; anja.. men noen navn jeg ikke forstår at folk kan kalle sine barn er; 
halvgrim og helgrim
harry
leif
kåre
analius
berta/berte
hall
barbra/barbro
sånne typisk "gamle" navn som aud,olgakjellaug,gunnleif osv[&:][&:]

Men det er utrolig mange fine navn også her i verden[;)] feks. 2 navn jeg har litt sansen for(hadde ikke det før) er tuva inga og thea sofie[:)] selv heter mitt gull alexandra,er sikkert en del her inne som ikke liker det navnet,men det liker ivertfall jeg[:)]

synes det kommer mye an på personen som heter det!
men et navn eg tviler på at NOEN klarer å få til å bli fint er Øyolv! det navnet fikk eg opp som at barnet vårt burde hete når eg tok en test på nettet!!! [:D] I don`t think so!

Kurt Kåre og Ruth Turid

Back
Topp