Dine "diller"

Vet liksom ikke hva jeg vil ha før jeg bare må ha det. Men pasjonsfrukt, bringebær, appelsin og kiwi går det mye i. Og biola. Jeg har alltid elsket veldig salt og surt smågodt, og selv om jeg har prøvd å ikke kjøpe for mye av det, så måtte jeg bare gi etter både torsdag og fredag denne uken. Lakrisen skal være så salt som overhodet mulig. Noen ganger sutter jeg på bitene til saltet er borte, hiver resten, og starter på ny :hilarious: Så kunne jeg sikkert ha spist nystekte lyse baguetter med ost, skinke, masse majones og agurk til frokost, lunsj og middag hver dag.
 
Sukker!:nailbiting: Og det er ikke en bra greie når man så og si har sluttet og snuse:hilarious::banghead:
 
Vet liksom ikke hva jeg vil ha før jeg bare må ha det. Men pasjonsfrukt, bringebær, appelsin og kiwi går det mye i. Og biola. Jeg har alltid elsket veldig salt og surt smågodt, og selv om jeg har prøvd å ikke kjøpe for mye av det, så måtte jeg bare gi etter både torsdag og fredag denne uken. Lakrisen skal være så salt som overhodet mulig. Noen ganger sutter jeg på bitene til saltet er borte, hiver resten, og starter på ny :hilarious: Så kunne jeg sikkert ha spist nystekte lyse baguetter med ost, skinke, masse majones og agurk til frokost, lunsj og middag hver dag.

Jeg drømmer om lyse baguetter hele tiden, men prøver å være fornuftig og velge grovt rugbrød og grove knekkebrød, men fy så vanskelig å stå i mot lysten på nystekte baguetter altså! Sambo kjøpte en gigapakke og jeg har så lyst til å åpne den!
 
Jeg drømmer om lyse baguetter hele tiden, men prøver å være fornuftig og velge grovt rugbrød og grove knekkebrød, men fy så vanskelig å stå i mot lysten på nystekte baguetter altså! Sambo kjøpte en gigapakke og jeg har så lyst til å åpne den!

Spiste det til både frokost og nattmat. Det er alt for godt!! Nå er det dessverre/heldigvis tomt:hilarious: Sklir litt ut i helgene :p
 
Sukker!:nailbiting: Og det er ikke en bra greie når man så og si har sluttet og snuse:hilarious::banghead:

Dette! Jeg sluttet å snuse for flere måneder siden (hatt én sprekk), men lysten på sukker som erstatning er der i høyeste grad fortsatt. Bruker onico også :rolleyes:
 
Dette! Jeg sluttet å snuse for flere måneder siden (hatt én sprekk), men lysten på sukker som erstatning er der i høyeste grad fortsatt. Bruker onico også :rolleyes:
Ja jeg også, så og bruker onico men må ha en vanlig snus om dagen, får den ikke bort:meh: men siden suget er der, så er suger etter sukker en jævel å bli kvitt:banghead::hilarious:
 
Ja jeg også, så og bruker onico men må ha en vanlig snus om dagen, får den ikke bort:meh: men siden suget er der, så er suger etter sukker en jævel å bli kvitt:banghead::hilarious:

Jeg slutta i juni i fjor og bortsett fra 1 måneds sprekk, har jeg klart å holde meg til Onico. Det merkes på buksene kan du si :rolleyes::hilarious:
 
Jeg slutta i juni i fjor og bortsett fra 1 måneds sprekk, har jeg klart å holde meg til Onico. Det merkes på buksene kan du si :rolleyes::hilarious:
Veldig bra at du har klart å sluttet da!:happy: Sliter liksom veldig med den siste:yuck:
Ja, startet å kutte ned i sommer jeg også, litt før jeg ble gravid. Men med to SA bak meg så var det veldig lett og både snuse og spise sukker og dritt, i mellom disse rundene med graviditet og sorg. Så la på meg mest før denne graviditeten:hilarious::wtf: Merkes på buksene ja, gidde opp!:p Så kjøpte meg ett par gravidthigts/leggings, orket ikke bare kjøpe større når jeg uansett måtte ha noe som ikke var ubehagelig og stramt:p
 
Veldig bra at du har klart å sluttet da!:happy: Sliter liksom veldig med den siste:yuck:
Ja, startet å kutte ned i sommer jeg også, litt før jeg ble gravid. Men med to SA bak meg så var det veldig lett og både snuse og spise sukker og dritt, i mellom disse rundene med graviditet og sorg. Så la på meg mest før denne graviditeten:hilarious::wtf: Merkes på buksene ja, gidde opp!:p Så kjøpte meg ett par gravidthigts/leggings, orket ikke bare kjøpe større når jeg uansett måtte ha noe som ikke var ubehagelig og stramt:p

La på meg mest før jeg ble gravid jeg også, rundt 6 kg. Nå har det kommet 3 til, så jeg har også gitt opp og kjøpt meg tights :hilarious: føler meg ikke vel, men prøver å tenke at jeg kan ta tak i det etter svangerskap. Det viktigste nå er at alt går bra!

Ikke gi deg! Du skal klare å slutte helt, heier på deg! :happy:
 
Vil bare skyte inn at dere som har slutta/slutter med snus er flinke! Slutta tvert den dagen jeg testa positivt, men fy søren hvor hardt det var :hungover: De første to ukene var helt forferdelige og det er fremdeles tøft. Jeg er overbevist om at jeg kommer til å starte igjen etter fødsel og perioden med amming er ferdig - men håper selvfølgelig jeg kommer på bedre tanker i mellomtiden :shy:
 
La på meg mest før jeg ble gravid jeg også, rundt 6 kg. Nå har det kommet 3 til, så jeg har også gitt opp og kjøpt meg tights :hilarious: føler meg ikke vel, men prøver å tenke at jeg kan ta tak i det etter svangerskap. Det viktigste nå er at alt går bra!

Ikke gi deg! Du skal klare å slutte helt, heier på deg! :happy:
Ja, er ikke såå langt unna der jeg heller la på meg 5 ca og gått opp ca 2 i graviditeten. Ja, tenker det samme jeg også:happy:
Takk for heiing!:D Klart å gå ned fra 2 til en uken her. Så snaaart håper jeg:happy:
 
Vannmelon!

Alltid tenkt at vannmelon bare er godt på sommeren, men nå har jeg begynt å kjøpe ferdig skivet vannmelon på Meny og fytti grisen så godt! Hadde jeg hatt hel vannmelon hadde jeg spist hele på en dag, nå klarer jeg begrense meg til en (dyr) pakke for dagen.



GLEDER MEG TIL SOMMEREN OG MELON PÅ TILBUD :smiley-bounce015
 
Jeg har fått skikkelig dilla på salat, helst med feta og ristede kikerter. Kunne spist det flere ganger om dagen og hver dag, noe jeg av og til gjør :hilarious: Ikke det verste å få dilla på, glad det har flytta seg litt fra alle usunne ting til sunnere ting!
 
Mååå bara ha extra tyggis:woot: føler det hjelper på kvalmen..
 
Kjempedilla på Grilstads ferske salami for gravide! Er på fjerde pakken bare på siste den uka :hilarious:
 
Taffelost, eller feil å si dilla, men jeg spiser det ikke utenom når jeg er gravid :hilarious:

Spiser en skive med det til frokost og kanskje en til lunsj. :p
 
Var opptatt med ett massivt hårprosjekt og fikk ikke handlet i går, så går uten vannmelon. Er helt grusomt, jeg haaaaar så lyst pååååå!
 
Jeg hadde dilla på sure ting og frukt som appelsiner, men det har gått over. Nå vil jeg bare ha mat generelt... :p Magen blir mett før øynene, kan man si... Tenker ofte på sjokoladekake etter at jeg lagde det til karnevalet på jobb.:rolleyes:
 
Back
Topp