Dine "diller"

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Noen ting du har fått skikkelig dilla på så langt i graviditeten? Cravings?



Selv hadde jeg dilla på grønne druer de første ukene (samtidig som jeg kuttet snop og kuttet ned på brus) og nå er det Tine sin sjokomelk som MÅ være med til frokost. Aldri vært en melkedrikker og får i meg melkeprodukter som ost og jogurt, men nå må jeg ha det daglige glasset med sjokomelk og ingen andre typer fungerer :joyful:
 
Noen ting du har fått skikkelig dilla på så langt i graviditeten? Cravings?



Selv hadde jeg dilla på grønne druer de første ukene (samtidig som jeg kuttet snop og kuttet ned på brus) og nå er det Tine sin sjokomelk som MÅ være med til frokost. Aldri vært en melkedrikker og får i meg melkeprodukter som ost og jogurt, men nå må jeg ha det daglige glasset med sjokomelk og ingen andre typer fungerer :joyful:


Jeg har sjokomelk på nattbordet til en hver tid :rolleyes:
 
Ikke enda, sliter generelt med å få i meg noe som helst pga kvalme :/
 
Alt med sitronsmak går ned på høykant her :hilarious:
 
Blåbær! Også har jeg innmari lyst på Mc Donalds-mat, men den cravingen kan ikke leves ut . Har også fryktelig lyst på lakris...
 
Hver gang jeg har sykt lyst på noe og får tak i det, så blir jeg like skuffet hver gang :shifty:
 
Hver gang jeg har sykt lyst på noe og får tak i det, så blir jeg like skuffet hver gang :shifty:

Samme her. Også får jeg avsmak i en uke etterpå:hilarious:

Haha know the feel! Jeg kjøpte både appelsinjuice, urge, fanta exotic og pepperkaker fordi jeg fikk en plutselig og voldsom lyst på det og alt smakte pøkk når jeg fikk det i hus. Skuffelsen var stor!
 
Fått litt dilla på Sjokade. Har også hatt noen dager hvor jeg har hatt lyst på noe spesifikt og tenkt på det i flere dager til jeg endelig får kjøpt det. Det har vært digg da. På nyttårsaften måtte vi ha gelé til dessert. Hadde to pakker på to personer og jeg synes det var altfor lite. Må nok ut for å kjøpe mer av det :p
 
Gubben dro nettopp for å kjøpe inn til mango og ananas smoothie :love7 jenta mi på 11 år er supergod til å lage smoothie til meg når kvalmen er overveldende
Har laget det flere dager nå :love2 blir så godt :Heartred
 
Jeg har litt dilla på Mr. Lee bokser med nudler og brødskiver med Jalapenos-smøreost :D mmmm!!!
 
Ingen cravings enda, men jeg spiser et eller annet hele tiden. Er kvalm og går på kvalmedempende, men å spise døyver kvalmen litt det også. Prøver å spise litt sunt ettersom det er mye småspising, så alt fra gulrot, eple, yogurt, smoothie, maiskaker og knekkebrød. På kvelden går det kanskje litt sjokolade, popkorn og chips, haha..
 
Ingen direkte cravings men det eneste som går ned til frokost er nystekt rundstykke med kokt egg, tomat og litt for mye salt, sammen med et glass tine lettmelk med sjokolade. ;)

Og drikkevarer bør helst være iskalde, eller ordentlige varme (te) :happy:
 
Back
Topp