Dine "diller"

Sukkerfri brus - helst solo super! Men prøver jo å holde meg unna søtningsmidler og sukker da :shifty:
 
Appelsinjuice med fruktkjøtt egentlig. Men som økonomen jeg er så kan jeg kjøpe uten fruktkjøtt også, da den er billigere. :oops::hilarious: Så har jeg veldig lyst på salt mat, og kjøtt. :confused::confused::confused::confused: Og jeg er ikke noen god kjøttspiser til vanlig. Mye drikke, hele tiden. Men det får jeg alltid når jeg har lav jernprosent, så jeg har nå vært å hentet ut jernpillene mine.
 
Eg kjøpte appelsinjuice i går, egentlig bare for å ha i hus. Tabben var å smake på det. Eneste eg vil ha å drikke Pepsi max som eg derimot var avhengig av i utgangspunktet, smaker ikke like godt lenger.
 
Tja, ikke akkurat cravings, men jeg har fått veldig lyst på sprite zero, så det drikker jeg litt av :angelic: ellers er det lite som frister, egentlig. Spiste tandori-take away på søndag, og den drømmer jeg fremdeles om :wideyed: det smakte så godt at jeg forspiste meg fullstendig :hungover::hilarious: ellers er det Lutti crocodiller med hockeypulver som jeg unner meg i helgene :angelic:
 
Jeg spiser brødskiver med gulost og syltetøy, appelsinjuice og sjokolademelk... pleier ikke å spise noe av det til vanlig, i hvert fall ikke i sånne mengder. er mye kvalm, så det er ikke så mye mat som frister, men det går som regel greit når jeg først spiser.
 
På mandag fikk jeg akutt lyst på potetgull og dipp, og når jeg endelig fikk tak i det så ble jeg FAKTISK ikke kvalm! Jeg har blitt kvalm av alt annet jeg har spist, men ikke det.... hvorfor måtte det være noe usunt da:arghh:
 
Brødskive, kaviar og egg. Druer. Og det har desverre blitt alt for mye godis :rolleyes:
 
Har dilla på sport+ knekkebrød, med eller uten pålegg. Og eplejuice.
Til frokost spiser jeg gjerne to knekkebrød og til kvelds har jeg to med et smilende egg ved siden av. Blitt litt vane det. Litt dilla på brunost på et knekkebrød og kaviar på det andre. Og tine youghurt med bringebær og dragefrukt :) Oog smoothie med ananas, ananasjuice, lime, mynte, grønnkål, spinat og banan ;)
Avstår helt fra brus og kaffe nå, og prøvde å spise litt mørk sjokolade i går, men det smakte rett og slett ikke!
 
Det meste! Skulle gjerne roa ned appetitten et par hakk. Spist endeløst med omeletter med masse smeltet Jarlsberg i det siste. Også syns jeg rosiner er det mest fantastiske for tiden :hilarious:
 
Sjokomelkdillen er her fortsatt, men jeg er ikke lenger like kresen på hvilken type jeg kjøper.

Ny matdille er geitost, som jeg ALDRI spiser annet enn frokost 1. juledag Spiser nesten aldri brunost heller, men geitost er blitt den nye hvitosten :)
 
Back
Topp