Din vekt nå?

Veier meg aldri hjemme, men var 53kg med klær og sko på hos legen. Regner det som utgangspunktet mitt. Samme som sist. Da ble jeg 68kg mot slutten, ser vel for meg noe av det samme nå. Den følelsen av å veie 10 kg mindre bare dager etter fødselen er helt sykt, eneste gangen i livet man vil gå så mye ned i vekt på 2-3 dager. Følte jeg fløy :P

Har gått ned halvannen kilo, jeg. Er 9+5. Liker absolutt ikke følelsen av å gå ned når jeg er gravid, men jeg har vært så mye kvalm... Men jeg satser på at det gir seg snart. :)

Omtrent lik som den alltid har vært. Kasnkje en halvkilo opp, men det er jo ganske vanlig å variere litt sånn innenfor normalen. Skal veie i morgen tidlig :) er da jeg får mest korrekt vekt :)

3,5 kg opp og er kun 8+5. Men det har nok mer med snusslutt og null trening å gjøre..

Opp ca 3 kg så langt tror jeg. Litt usikker på startvekt, men det er 2-3 kg. Har tidligere ligget på minussiden til over halvveis, så syns det er skremmende å ha gått opp såpass mye allerede. Jeg har mer enn nok fra før!

Gikk opp 6 kg etter røykeslutt pga overspising, å når det roet seg gikk jeg ned 4 av de.. så 2,3kg i uke 11+4

Har vel gått opp en halvkilo, så ganske stillestående foreløpig. Føler selv jeg har est litt ut, men er vel mest luft sikkert.. 8+1 i dag :-)

Har gått opp en halvkilo/kilo, 10+6 i dag. Har noen kg å ta av fra før, så da er det vel anbefalt mindre vektøkning enn gjennomsnittet :)

+4 så langt! Men ja, mye søvn (og dermed inaktivitet) og økt matlyst får nok sķylden her. Håper på mer energi snart.. Kan ikke fortsette sånn i alle fall!

Jeg har gått opp 2,5 kg siden jeg ble gravid. Jeg veier nå 86,5 kg, og det er sånn jeg er! Litt lubben, og jeg blir nok større. Men kjenner liksom at det er greit nå som jeg er med barn :-)

Har lagt på meg 3kg, er 11+1. Har vært kvalm å spist mye mer enn vanlig, men er ikke bekymret enda:)

Jeg er overvektig så jm sa jeg sikkert ville gå ned i vekt. Til nå ned ca 1-1,5 kg. Men spiser knapt pga kvalmen. Målet mitt er å ikke få svangerskapsdia, så minst mulig sukker i kosten. Spise til jeg er mett, så gjør det ikke noe at jeg går ned litt. Håper å ikke gå opp mer enn det som er anbefalt :-p hatt tre helt forskjellige utgangspunkt før, men sist la jeg vel på meg 14-15 kg. Da var sluttvekta lavere enn startvekta nå... :(

Har gått opp ca. 1 kg :) Ikke så mye enda, men det kommer nok etter hvert.. ;) Er 11+1 i dag :)

Last edited:
Jeg er 8 +2 i dag og har gått opp 1,5 kg.. Skal prøve å ikke legge på meg 30 kg denne gangen!

Jeg er 12+6 og har ikke gått opp i vekt enda. Føler det er greit. Men jeg kan se at magen har blitt litt større, og det føles ut som om at jeg har lagt på meg. :-P

Back
Topp