Din vekt nå?

HippieMamma

Flørter med forumet
Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå?
Jeg har gått opp 2 kg allerede, er det mye? Er 10+3 idag :)

Okey den var oppløftende. Jeg sitter på sofaen og spiser. D er stort sett mitt liv for tiden. Så resultert i 3kg her. 11+2. :(

Jeg har gått opp ca 3,5 kg fra startvekta, men gikk ned en kg den første tiden, så det vil jo si 4,5 kg fra ca uke 7 av :oops: Er 12+1 i dag... Men virker som om jeg klarer å stabilisere matinntaket litt nå, er ikke særlig kvalm lenger, så trenger ikke spise annenhver time for å holde kvalmen i sjakk :)

0,1 kg så ikke så mye opp.. Spiser og spiser så ble litt sjokka at det ikke var mer :) 10+6 i dag :)

Har gått ned 1,5 kg… 9 uker i dag… Men føler meg skikkelig pløsete!

Gikk opp en kg mellom uke 5 og 6. Har nå gått ned åtte kg fra vekten jeg hadde før jeg ble gravid, og ni kg fra uke 6 :)
Er normalvektig.
Jeg har ikke tenkt til å slanke meg under graviditeten, det er sikkert, men håper jeg ikke går opp mer enn nødvendig. Har lest at ca 10kg er ekstra vann,bryster,baby, blod osv. Stoffskiftesykdommen min gjør at det er så utrolig vanskelig å få det av igjen :(

Gått opp nesten 2 kg.. Er i uke 9.. Har et mål om å ikke overstige 70kg før ungen fødes.. Holdt såvidt sist.. Spent nå..

Etter å ha vært svæær med mine to første og så jobba meg ned over 40 kg siden jeg vagga inn på føden sist så satser jeg på en mer beskjeden økning denne gangen . 0.2 kg nå da (10+1) jeg er mer bevisst på hva jeg spiser nå og håper på et aktivt svangerskap. Målet er å ikke passere startvekta jeg hadde med førstemann;)

Har ikke gått opp noe, er 10+1 i dag.. Men er endelig kvitt væsken i magen etter å ha slitt med OHSS i mange uker etter IVF-behandlingen.. Har gått ned 6kg etter innleggelsen, men er nå tilbake til startvekten før behandling:)

Aner ikke... Jeg har aldri hatt badevekt. Kanskje på tide å investere i en nå :)

Veide 53 kg før graviditeten denne gang( 52 sist). Sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid!
Har nå gått opp 2kg på nesten 11 uker. Det får være greit :D
image.jpg

Ligger på samme vekta som før. Men har jo endelig begynt å komme meg etter kvalmen ☺️ Regner med at jeg gikk ned litt også lagt på meg det igjen. Da jeg gikk gravid med sønnen min gikk jeg bare opp 8 kg.

Opp to kilo, håper å ikke komme over 90 dette svangerskapet, men er 77 nå, så da må jeg nok komme meg mer opp av sofaen å mindre kvalme ja!! (kvalmen gjør att jeg spiser for å bli kvitt den :-P)

Back
Topp