Tja.. Har vel to ganske så mislykka dater bak meg..
1: Møtte en fyr på nyttårsaften hos fettern min. Jeg var full, det var mørkt.. Vi prata en del, uten at jeg hadde noen hensikter med det. han fulgte meg ut da jeg skulle hjem, klem, og hade. Noen dager etter inviterte han meg med ut på date. Først skulle vi drikke kaffe, og han viste seg å være verdens mest slæskete kaffekjenner. Stygg var'n og, og ALT for voksen for meg. (Jeg hadde knapt smakt kaffe :P) Uansett satt han å prata om hvor lik jeg var på en eller annen fordømt isprinsesse i en teit eventyrfilm, noe som bare var flaut.. Så skulle vi på kino.. Der satt han å tok på låret mitt, og stappa popcorn inn i kjeften min NON-STOP! Jeg lagde rømningsplan (feig som jeg var) og gikk på do, så skulle jeg rømme..! Men så hadde jeg glemt den forbanna dyre HELT NYE jakka mi i kinosetet.. Oh crap..! Så jeg måtte bare tilbake og lide meg gjennom resten av filmen. Da den omsider var ferdig så klarte jeg å bable et eller annet om at tanta mi HELT PLUTSELIG akkurat den kvelden var blitt skilt, og at jeg MÅTTE til henne nå, men at jeg hadde hatt det forbanna koselig! :P Så fikk jeg mamma til å hente meg, og gråt mine tapre tårer i fanget til mamma og lovet at jeg alltid skulle være jenta hennes, og at jeg hatet menn! :P Vi ler fælt av det den dag i dag!
Date 2: Hadde snakka en del med en fyr på sukker, som hadde et relativt pent bilde på profilen sin. Bestemte etterhvert at vi skulle møtes i byen en kveld.. Som sagt så gjort.. Det kommer en driiitharry fyr, i en driitharry bil buldranes inn på en stor parkeringsplass i Tønsberg.. Han var feit, skitten og lukta rart.. Første han sier er: Å FAEN! Jeg visste ikke at jenter kunne bli høye jeg!!! men du er jævla deilig da!!....
Javel, - jeg følte ikke jeg kunne si i likemåte, så ble med et litt småstressa: ehm.. okå, vel, takk...!
Så gikk vi på en resturant på brygga der han bestilte cola og en stor pizza til SEG SELV, mens jeg kjøpte meg en kakao.. Så satt det meheet av en mannsfigur og slafsa i seg litervis med ekkel hvitløkssaus som rant mellom de skitne kleptopølsene hans, mens han snakka om eksen sin, og at han hadde noe problemer med forhuden sin som gjorde det veldig problematisk å ha sex.. Nuvel...
Jeg drøya ikke akkurat med å få avslutta daten, og dro hjem ikke så alt for sent!
Da jeg kom hjem sendte han meg en MMS av problemforhuden hans i eregert tilstand, og lurte p om jeg trodde det kom til å gå bra..?? WHAT??!!!
Jeg svarte noe slik som: Atte, jeg trukke detta blir no jeg, og at jeg overhode ikke er interessert i å ha bilde av problemforhuder på min telefon, og at jeg ikke var interessert i videre kontakt..
Jeg fikk så spørsmålet: kan vi ikke begynne på nytt, du kan vel gi meg en ny sjanse, og forhuden kan jeg sikkert på fiksa hos legen!
NEI! Jeg kan ikke begynne på nytt med noe som ikke er begynt på..
Enden på visa er at han fortsatte å torturere meg med tonnevis av meldinger, brev og lignende, frem til han flytta til utlandet. Der lever han sikkert enda, ulykkelig og med problemforhud...
YAIKS!!!