Din kleineste/rareste date..

Var en fyr som jobbet i baren på et utested, så jeg hadde snakket med han ganske ofte, og hadde vært litt små flørting. Så skulle jeg på tur til England med en venninne av mamma, det endte opp med at han og en kompis også ble med. Etter den turen så snakket vi sammen så og si hver eneste dag, og ca 3 uker etterpå så hadde jeg bursdag. Da inviterte han meg hjem til seg på middag. Han hadde laget deilig biff, pyntet med roser og levende lys, kjempe koselig. I leiligheten så var det en del "jenteting", og det forklarte han med at søsteren hans bodde der  når hun var i byen.  Så jeg overnattet der, og våknet om morningen av en heftig krangel ute i stuen, da viste det seg at det var han gravide samboer som var kommet hjem fra ferie litt for tidlig!!

nussnøff skrev:
Var en fyr som jobbet i baren på et utested, så jeg hadde snakket med han ganske ofte, og hadde vært litt små flørting. Så skulle jeg på tur til England med en venninne av mamma, det endte opp med at han og en kompis også ble med. Etter den turen så snakket vi sammen så og si hver eneste dag, og ca 3 uker etterpå så hadde jeg bursdag. Da inviterte han meg hjem til seg på middag. Han hadde laget deilig biff, pyntet med roser og levende lys, kjempe koselig. I leiligheten så var det en del "jenteting", og det forklarte han med at søsteren hans bodde der  når hun var i byen.  Så jeg overnattet der, og våknet om morningen av en heftig krangel ute i stuen, da viste det seg at det var han gravide samboer som var kommet hjem fra ferie litt for tidlig!!

fyy fan!!! 

Var med en jeg hadde møtt på møteplassen. Etter mye skriving, chatting frem og tilbake skulle vi møtest ! Inviterte han hjem til meg, hadde kjøpt vin og skulle lage biff.. 

Når han kom bydde jeg han på vin.. Det jeg IKKE var klarover var at han var vin-ekspert.. Så Riesling var ikke bra nok.. Men han drakk alikevel.. NULL stemning.. Men han kunne jo ikke dra hjem..For han hadde jo drukket.. Enda med at jeg knulla han så vi skulle ha noe å gjøre på. 

Ikke første daten, hadde møtt hverandre flere ganger. Dro på fest sammen. Da var vi endelig alene, og pratet - hadde en koselig samtale sammen. Han hintet flere ganger om vi skulle ha sex men jeg ville heller snakke og bli kjent. Han sa at han likte meg veldig godt og bla bla bla - alt det der. Men så ut av det blå sier han at: han ikke kunne innlede et forhold med meg pga onkelen hans. Why? Jo, fordi onkelen hans var ikke så glad og skeptisk til innvandrere/mørkehudet. Det hadde ingenting med meg å gjøre - var bare onkelen hans som var rar...ehm? Det var visst vanskelig å forklare men han likte meg veldig godt - men et forhold ble det ikke mellom oss Så prøvde han seg en gang til men da var jeg langt i fra lysten for å si det sånn...

Har vell 2 historier :P

Den ene ganga traff jeg en fra nettet som bor i samme by, han var egentlig veldig snill og koselig, å han gjorde jo ALT for meg, noe jeg syns var koselig da jeg ikke akuratt var vant til å bli vartet opp... Men så tok det litt overhånd, vis jeg skreiv jeg skulle på senteret ol. på facebook kan du vell garantere jeg "støtte på han" der.. Så fant ut jeg skulle ta en test, skulle på kino med kameratene mine kl. 9, så når han spurte hva jeg skulle den dagen sa jeg at jeg skulle på den filmen som gikk før, altså kl.7.. Da vi sto for å gå inn på kinoen må du jo tro han kom ut fra filmen som jeg hadde sakt jeg skulle på :S Blei livredd, så forklarte han ene kompisen min som er veldig maskulin, høy og kjekk situasjonen og spurte om han kunne hjelpe meg... Han la da hånda rundt meg å introduserte seg selv som kjæresten min :) Da blei det fort slutt på kvalmen fra han som var " litt" for interessert i meg :p (Jeg må jo ha verdens beste venner som gjør slike ting for meg ) :D

Den andre historien er den ene daten meg å han jeg er samboer med nå hadde:) Ville gjerne komme på besøk til han ( da det var altfor turbulent hjemme hos foreldrene mine til å ta han inn der), men når jeg fåreslo det når vi var ute å kjørte måtte han rydde å vaske først. Så etter noen dager fikk jeg mld om at nå var det rydda og vaska, så jeg gjerne måtte komme på besøk..  Men greia var jo det at det ikke så ut i leiligheten hans, støvete, skittent, klissete, fullt av søppel, skittentøy, brukte bleier osv ! Så jeg blei jo heilt sjokkert, men syns så synd på han med et barn på 7 mnd, han hadde 50 %, ei gal x kjerring, så det endte med at jeg rydda og vaska ned heile leiligheten over noen dager... Har aldri sett noen så takknemmelig å flau på samme tid :) Fine mannen min <3

Vel, han ba meg ut. Vi ble enige om tid og sted. Jeg møtte opp ti minutter før tiden, han kom ti minutter etter tiden. Han foreslo at vi skulle spise, helt greit for meg. Han valgte burger king. Han glefsa i seg en stor meny med dessert (fyren var temmelig normal i vekt tross alt) og jeg drakk beskjedent en brus, og tok meg etterhvert en is. Han snakka om fotball i oppveksten, alle lagene han hadde spilt på og hva som var gøy.
Deretter kom vi oss omsider videre, og dro til en park og satte oss ned med en kaffe, der han legger ut DEN LAAAAANGDRYGE historien fra han kom til verden til her vi satt nå. Jeg takka for meg, og sa "at det var hyggelig". Han insisterte på å følge meg hjem, og prøvde å kysse meg, ååh.. jeg husker enda ånden!! Jeg sa hadet, og han begynte og fortelle om hvor koselig vi hadde hatt det i kveld, og han følte allerede at han kjente meg godt etter i kveld. YUP! Jeg tror ikke han stilte meg et eneste spørsmål den kvelden... 

Jeg ble invitert på date av en veldig kjekk fyr da jeg var student i Bergen. Han virket spennende og energisk, syns jeg, så jeg takket ja. Vi skulle spise litt og så gå ut og ta noen øl.

Daten begynte greit, men da vi kom til utestedet ble han veldig rar. Han ba meg holde jakka hans mens han danset, og så danset han seg tett inntil andre på dansegulvet, både jenter og gutter, og glemte meg helt. Da han gikk forbi meg på et tidspunkt kommenterte han at hvis han var meg ville han ha klaget til frisøren min over dårlig utført jobb. Jeg ble helt paff og klarte ikke å si noe. Fem minutter senere ville han kline, og da jeg ikke var interessert lente han seg mot meg og sa: "Mitt største ønske for i kveld er at du og jeg kan ta E sammen". Da skjønte jeg tegningen.

Han danset seg videre den kvelden, og da jeg ble lei av å prøve å få kontakt med han så han kunne passe på sin egen jakke, la jeg den fra meg på en stol. Dagen etter ringte han og ville ha penger for jakka si, for jeg hadde ikke passet på den, og den var blitt borte. Jeg la på. 

Det må være når jeg selv spurte min nåværende forlovede om han ikke skulle invitere meg på middag!! VI hadde chattet på facebook og meldinger i en uke, og jeg syns han var såååå flott! Men hadde lovd meg selv at jeg ikke skulle innlede noen forhold på et år, siden det bare var 1,5 mnd siden jeg gikk fra eksen jeg hadde en datter på 1 år med. 
Han ville gjerne ha meg på middag, og jeg trodde at venninnen min og typen hennes skulle være med. Felles venner. 
Han er kokk, og spurte hva han skulle lage. Jeg elsker fiskeboller i karrisaus og ville ha det, og det lagde han. Men når han skulle hente meg hos venninnen min, fikk jeg sjokk beskjeden om at det bare var oss 2 som skulle være hos han! Han er 8 år eldre, så jeg fikk litt panikk.
Men ble med. 

Når vi skulle spise, serverte han chablis til maten, og jeg var så skjelven, og nervøs, og når jeg skulle gafle innpå maten, mistet jeg en stor mengde mat i fanget. På den hvite nye toppen min. Jeg var sååå flau!

Men etter hvert som vininntaket ble høyere, gikk det bedre, og selv om det var torsdag, så ble jeg der til kl halv 3 om natten. Da gikk jeg hjem.

I helgene kjørte han av og til taxi, og fredagen(dagen etter) var jeg på fylla med venninnen min(de som spleisa oss) og mange fler. Også ringte jeg han i 4 tiden om natten og sa at han måtte hente meg når han var ferdig å kjøre, for jeg ville ha fiskebolle restemat! Og han hentet meg! Først sovnet jeg på sofaen, for da var kl 7 om morningen. Så sa han at jeg kunne sove i sengen hans, og jeg gikk inn og tok av meg til undertøyet og en t-skjorte. Vi ble liggende å prate til jeg var edru, og plutselig bare stirret han på meg. "hva ser du på? har jeg en bussik eller??" spurte jeg. Han sa, nei, du er bare så nydelig at jeg har lyst til å kysse deg. Men så gjør det da, svarte jeg! Og siden den dagen ble jeg boende når jeg ikke hadde datteren min(jeg og eksen hadde 50-50 første året) og etter at sambo og datteren min var blitt godt kjent, flyttet vi permanent inn. 

Jeg er ikke en som tør å "invitere" meg selv på middag, og har aldri tatt initiativet til slikt før, men jeg er sååå glad for at jeg gjorde det! Selv om det var pinlig i begynnelsen. Nåå har vi datteren min, og et felles barn sammen, er forlovet og har kjøpt barndomshjemmet hans <3

Senator Malin skrev:
Jeg forteller i stikkordsform:

-blindate
-vi kom i akkurat samme skjorte (jeg hadde vært på jack &jones samme dag og kjøpt meg en rutete en)
-Han så ut som noe jeg hadde kasta opp en søndagsmorgen
-Gikk og kjøpte seg snop i begynnelsen av filmen uten å spørre om jeg ville ha noe
-Lo høyt av ting som egentlig ikke var morsomt
-Grein over noen scener
-Prøvde å ta på meg
-do
-taxi
-blokker nummer

Hahaha... uheldig med den !!  

Tja.. Har vel to ganske så mislykka dater bak meg.. 
1: Møtte en fyr på nyttårsaften hos fettern min. Jeg var full, det var mørkt.. Vi prata en del, uten at jeg hadde noen hensikter med det. han fulgte meg ut da jeg skulle hjem, klem, og hade. Noen dager etter inviterte han meg med ut på date. Først skulle vi drikke kaffe, og han viste seg å være verdens mest slæskete kaffekjenner. Stygg var'n og, og ALT for voksen for meg. (Jeg hadde knapt smakt kaffe :P) Uansett satt han å prata om hvor lik jeg var på en eller annen fordømt isprinsesse i en teit eventyrfilm, noe som bare var flaut.. Så skulle vi på kino.. Der satt han å tok på låret mitt, og stappa popcorn inn i kjeften min NON-STOP! Jeg lagde rømningsplan (feig som jeg var) og gikk på do, så skulle jeg rømme..! Men så hadde jeg glemt den forbanna dyre HELT NYE jakka mi i kinosetet.. Oh crap..! Så jeg måtte bare tilbake og lide meg gjennom resten av filmen. Da den omsider var ferdig så klarte jeg å bable et eller annet om at tanta mi HELT PLUTSELIG akkurat den kvelden var blitt skilt, og at jeg MÅTTE til henne nå, men at jeg hadde hatt det forbanna koselig! :P Så fikk jeg mamma til å hente meg, og gråt mine tapre tårer i fanget til mamma og lovet at jeg alltid skulle være jenta hennes, og at jeg hatet menn! :P Vi ler fælt av det den dag i dag!  

Date 2: Hadde snakka en del med en fyr på sukker, som hadde et relativt pent bilde på profilen sin. Bestemte etterhvert at vi skulle møtes i byen en kveld.. Som sagt så gjort.. Det kommer en driiitharry fyr, i en driitharry bil buldranes inn på en stor parkeringsplass i Tønsberg.. Han var feit, skitten og lukta rart.. Første han sier er: Å FAEN! Jeg visste ikke at jenter kunne bli høye jeg!!! men du er jævla deilig da!!....
Javel, - jeg følte ikke jeg kunne si i likemåte, så ble med et litt småstressa: ehm.. okå, vel, takk...!
Så gikk vi på en resturant på brygga der han bestilte cola og en stor pizza til SEG SELV, mens jeg kjøpte meg en kakao.. Så satt det meheet av en mannsfigur og slafsa i seg litervis med ekkel hvitløkssaus som rant mellom de skitne kleptopølsene hans, mens han snakka om eksen sin, og at han hadde noe problemer med forhuden sin som gjorde det veldig problematisk å ha sex.. Nuvel... 
Jeg drøya ikke akkurat med å få avslutta daten, og dro hjem ikke så alt for sent! 
Da jeg kom hjem sendte han meg en MMS av problemforhuden hans i eregert tilstand, og lurte p om jeg trodde det kom til å gå bra..?? WHAT??!!!
Jeg svarte noe slik som: Atte, jeg trukke detta blir no jeg, og at jeg overhode ikke er interessert i å ha bilde av problemforhuder på min telefon, og at jeg ikke var interessert i videre kontakt.. 
Jeg fikk så spørsmålet: kan vi ikke begynne på nytt, du kan vel gi meg en ny sjanse, og forhuden kan jeg sikkert på fiksa hos legen! 
NEI! Jeg kan ikke begynne på nytt med noe som ikke er begynt på..
Enden på visa er at han fortsatte å torturere meg med tonnevis av meldinger, brev og lignende, frem til han flytta til utlandet. Der lever han sikkert enda, ulykkelig og med problemforhud... 

YAIKS!!!emoticon

Var satt opp på blind-date av en kompis. Han mente at han fyren der var noe for meg.

Greit nok. Vi møttes i sentrum og gikk til leiligheten hans. Han skulle lage middag og vi skulle se en film etterpå.

Han lagde Grandiosa..... Og filmen vi så het SNOW JOB!..... ....

Og etterpå ville han ha PUTEKRIG....

WishMeLuck skrev:

Date 2: Hadde snakka en del med en fyr på sukker, som hadde et relativt pent bilde på profilen sin. Bestemte etterhvert at vi skulle møtes i byen en kveld.. Som sagt så gjort.. Det kommer en driiitharry fyr, i en driitharry bil buldranes inn på en stor parkeringsplass i Tønsberg.. Han var feit, skitten og lukta rart.. Første han sier er: Å FAEN! Jeg visste ikke at jenter kunne bli høye jeg!!! men du er jævla deilig da!!....
Javel, - jeg følte ikke jeg kunne si i likemåte, så ble med et litt småstressa: ehm.. okå, vel, takk...!
Så gikk vi på en resturant på brygga der han bestilte cola og en stor pizza til SEG SELV, mens jeg kjøpte meg en kakao.. Så satt det meheet av en mannsfigur og slafsa i seg litervis med ekkel hvitløkssaus som rant mellom de skitne kleptopølsene hans, mens han snakka om eksen sin, og at han hadde noe problemer med forhuden sin som gjorde det veldig problematisk å ha sex.. Nuvel... 
Jeg drøya ikke akkurat med å få avslutta daten, og dro hjem ikke så alt for sent! 
Da jeg kom hjem sendte han meg en MMS av problemforhuden hans i eregert tilstand, og lurte p om jeg trodde det kom til å gå bra..?? WHAT??!!!
Jeg svarte noe slik som: Atte, jeg trukke detta blir no jeg, og at jeg overhode ikke er interessert i å ha bilde av problemforhuder på min telefon, og at jeg ikke var interessert i videre kontakt.. 
Jeg fikk så spørsmålet: kan vi ikke begynne på nytt, du kan vel gi meg en ny sjanse, og forhuden kan jeg sikkert på fiksa hos legen! 
NEI! Jeg kan ikke begynne på nytt med noe som ikke er begynt på..
Enden på visa er at han fortsatte å torturere meg med tonnevis av meldinger, brev og lignende, frem til han flytta til utlandet. Der lever han sikkert enda, ulykkelig og med problemforhud... 

YAIKS!!!emoticon

HAHAHAHAH, wow!!

Jeg ler så jeg griner!

Bwahahaha.

Sukk.

nussnøff skrev:

:-O
Herregud, så pinlig!
Hva gjorde du da?

HAHAHAAH,jeg dauer!!!emoticon

Jeg fikk besøk av en gutt en gang på ungdomsskolen. Husker jeg likte han veldig godt, han var den mest populære i på hele klassetrinnet husker jeg. Den kvelden hjemme hos meg fikk jeg mitt første kyss av han. Men så husker jeg han virka litt "rarere" enn sånn han var på skolen. Fikk en skikkelig sånn følelse av at jeg ikke ville ha han alikevel. Så jeg sa det til han helt uten å tenke meg om.. "du, jeg tror ikke det funker med oss jeg" Uff, stakkars gutten. Og det jeg ikke tenkte på var at han ikke kom seg hjem uten buss, og neste buss gikk ikke før om tre kvarter.... Pinlig ventetid ja.. Hadde lyst til å grave meg ned. Ingen av foreldrene våre var hjemme og kunne kjøre.. :-o

Sillien skrev:
Kleineste og teiteste daten jeg har vært på var med en fyr hvor det egentlig startet ganske bra.... vi var på to dater og det var superkoselig.... 3. daten var på rommet hannes hvor vi skulle se film (bodde på Briggen, var i militæret) hvor han meddelte at vi måtte skynde oss å ha sex før det ble for seriøst mellom oss..... 
for han måtte nemlig finne ut om jeg var normal nedentil før han brukte mer tid og energi på meg.....! JAVEL???????

Ba han etterhvert om å kjøre meg hjem (uten å ha vist han hvordan jeg så ut nedentil) og da meddelte han at begge X'ene hannes hadde sugd han mens han kjørte bil, så... hint hint......!

Begynte å tro det var en måte å bli kvitt meg på, men jammen ringte han ikke dagen etter for å møtes igjen!

Å gud... Nasty!
:P

pingvinenA skrev:
Kom på en til!

Hadde vært en del sammen med en gutt, og han virka hyggelig og vi hadde prata en del sammen på tlf også. Så kom dagen hvor jeg skulle hjem til han, og da jeg kom inn døra så gangen hans normal ut.. Men så kom jeg inn i stua, og jeg har aldri opplevd et mer suggete sted! Det var matrester OVERALT! Gamle talerkner med inntørka havregryn, gamle pizzabiter med MUGG på, og gud veit hva som ikke var der. Også stinka det helt forferdelig.

Vi skulle se på film, men han hadde ikke tv i stua, men på soverommet sitt.. Og den eneste plassen å sitte på der var senga hans. Jeg bana meg vei til senga hans gjennom masse skittentøy. Lå der og så på film, og etterhvert så prøvde han å kysse meg, og æsj! Jeg fant på en unnskyldning, og svarte aldri på flere meldinger fra han..

Æsj, det minner meg om en jeg hadde noe på gang med også, helt til jeg ble med han hjem.. Need I say more? Snakket aldri med han igjen.. makan!

Back
Topp