Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har aldri vært på date jeg :( ikke med noen andre enn de jeg alt er sammen med og da blir det liksom ikke så kleint akuratt :p he he
men kan fortelle at han jeg er sammen med nå traff jeg for ti år siden og vi var bestevenner i noen år... han var veldig interressert i meg, men jeg var liksom ikke såå klar for han da... men visste da alt at vi ville hatt det topp sammen :p men vi gikk til hver vår kant og han var sammen med en og jeg var sammen med en og aldri single igjen samtidig... men for nesten to år siden så sendte han meg en meld og lurte på om jeg skulle på by'n... da hadde jeg vært singel en stund og jeg skjønte han var singel og, hvis ikke hadde han aldri sendt meg meld :) jeg skulle jo ikke på by'n, men lillegutt skulle jo sove hos mormor, så tok en tur alikevel... edru da ;) og det er det kleineste jeg har vært med på :) vi som alltid hadde mye og snakke om, hadde de fleste stumme og kleine øyeblikka noen kan forstille seg.. men vi fortsatt og treffes hjemme og sånn og venter nå vårt kjærlighetsbarn sammen :)
mange som har kommentert vårt forhold med : det var på tide he he