Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her...Øk bemanningen i barnehagen!!
Øk bemanningen i barnehagen!!
Enig, det jo bare helt hjerteskjærende. Man kan bidra personlig med penger hvis man har mulighet, ellers det jo å stemme på de som prioriterer saken. Jeg tenker at å ta i mot disse 8000 flyktningene som det er snakk om nå kan jo umulig koste hver enkelt mer enn en femtilapp eller så ekstra i skattepenger, og det er jo så lite i den overfloden de fleste har i dag..Jeg blir mer og mer trist over flyktningsitiasjonen. Særlig når barn er involvert. Den saken det 71 døde..og 1 av barna var mellom 1-2 år. Begynte å gråte. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre!
Ja. 8000 fordelt på 3 år er joingenting. Skammer meg når jeg leser ulike kommentarer overalt. Umenneskelig og smakløst mye av det. Penger gir jeg til organisasjoner. Men har nesten lyst å huse noen. Dessverre har jeg bare en bod :/Enig, det jo bare helt hjerteskjærende. Man kan bidra personlig med penger hvis man har mulighet, ellers det jo å stemme på de som prioriterer saken. Jeg tenker at å ta i mot disse 8000 flyktningene som det er snakk om nå kan jo umulig koste hver enkelt mer enn en femtilapp eller så ekstra i skattepenger, og det er jo så lite i den overfloden de fleste har i dag..
Ja det er så trist. Og så alle disse små barna da... Får gåsehud bare av å tenke på detJa. 8000 fordelt på 3 år er joingenting. Skammer meg når jeg leser ulike kommentarer overalt. Umenneskelig og smakløst mye av det. Penger gir jeg til organisasjoner. Men har nesten lyst å huse noen. Dessverre har jeg bare en bod :/