Dilter og antidiller?

gogutten

Forelsket i forumet
Noen som har noen enda??

Mine er salt lakris (er bare d beste!) nektariner og kjøtt (namnamnam).

Antidiller.., sjokolade (d hadde j aldri trodd kom til å skje meg!!), ikke så veldig glad i brødmat, men kan spise d..

Noen som har hørt noe i fht diller og kjønn?

Har hørt at dille på isbiter kan bety lavt jern nivå :-)

Jeg har en liten dille på bix it tur bar med sjokolade trekk :-p men tror jeg skal klare å holde meg unna :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har hørt at dille på isbiter kan bety lavt jern nivå :)

Jeg har en liten dille på bix it tur bar med sjokolade trekk :p men tror jeg skal klare å holde meg unna :)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Hehe, kan skjønne d;) men ække så lett alltid!
J spiser gjerne flere nektariner i slengen, går bra foreløpig men litt engstelig for at d skal bli for mye.. D kan jo bli pinlig..:oops:

Diller .. Nææi ... Kjenner ikke til :) Har lyst på noe i et sekund , i andre byr det meg imot .. Hadde ingen diller på forrige unge heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Meeen da mamm gikk gravid med meg spiste hun tørrfisk og kålrot heele svangerskapet .. Å gjett , jeg liker der ikke nå , haater tørrfisk :p

Jeg hadde dilla på sure grønne epler det første svangerskapet mitt. Men merker ingenting nå

Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️

Har ikke noe jeg bare måå ha men det har begynt å bli veldig godt med appelsin juice... Og så plutselig fikk jeg for meg og smelte melkesjokolade i microen :/ farlig godt

Men nr 1 orket jeg ikke tanken på snop eller brus, med nr 2 var det bare snop og junk jeg ville ha. Denne gangen vil jeg ha friske ting og sjokolade smaker drit, er vel derfor jeg tror det er en gutt denne gangen og.

uff, jeg hadde dilla på ostepopp med nr 1. og cola med nr 2... ikke rart jeg ble til en hvalross :/ mannen turde jo ikke la vær kjøpe det til meg heller :P denne gangen kommer jeg til å være nazi på akkurat de tingene. så håper eg får dilla på noe sunt i stede ;)

Har ikke noe jeg bare måå ha men det har begynt å bli veldig godt med appelsin juice... Og så plutselig fikk jeg for meg og smelte melkesjokolade i microen :/ farlig godt

Veldig typisk jente d, er d ikke?? Hørt mange som hadde dilla på appelsinjuice og fikk jente;)

Leverpostei, sylteagurk, softis med sur jordbærstrø... Har lyst på druer, nektariner, melk... Aaah... Butikken er stengt :(

❤️ Mars 2015 ❤️

Har ikke fått noen diller enda, ei heller antidiller.

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Jeg er ikke bøe spess kvalm eller noe, men klarer ikke tanken på sjokolade og annet søtt.. Derimot er det digg med salte kjeks og potetgull :P

Skulle aldri tru jeg ikke ville ha sjokolade.. :P

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp