Dilter og antidiller?

Maiskroker, potetgull og kiwi går det mer av her enn vanlig :) vet ikke om jeg har noen antidiller enda, men spiste tapas i går og da klarte keg ikke sånne små sterke pølser (mulig det også var fprdi jeg var usikker på om jeg kunne spise dem...).

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Yoghurt, må ha piano eller go morgen yoghurt 1-3 ganger daglig!! Helt avhengig :)

Sent from my iPad using BV Forum

Drakk kun appelsinjuice i 2 mnd sist og fikk gutt... så stemmer ikke alltid ;)

Venninner av meg har d stemt på, men de har drikki appelsin juice fra dag 1 da.. Ja, også kan d jo ikke stemme hver gang, ellers hadde d vært en studie på d og ville vært omtalt som fakta;)

Har hørt en plass at tidlig positiv test og tidlige symptomer betyr jente :-) i så fall er det det jeg får :-)) :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har generelt lyst på alt helt til jeg ser/smaker på det. Da har jeg ikke lyst på noe.. =/
Å det med at man er dårlig med oppkast/kvalme tidlig og lenge = jente stemmer ikke på meg. Var kjempedårlig sist og da fikk vi en gutt! ;)

Leverpostei, sylteagurk, softis med sur jordbærstrø... Har lyst på druer, nektariner, melk... Aaah... Butikken er stengt :(

❤️ Mars 2015 ❤️
Åh softis. Men tørr ikke spise det, da det kan vãre farlige bakterier der for gravide om det ikke blir byttet innhold ofte nok eller vasket godt nok. Kun kuleis på meg frammover/)

♡02.03.2015♡

Jeg må ha noe å drikke hele tiden, konstant tørst. Men ellers dilla på frikis. De på jobben bjynner nok å lurer da jeg "smug" spiser frisk is hver gang jeg har kveldsvakt.

Åh softis. Men tørr ikke spise det, da det kan vãre farlige bakterier der for gravide om det ikke blir byttet innhold ofte nok eller vasket godt nok. Kun kuleis på meg frammover/)

♡02.03.2015♡
Heldigvis kjenner jeg de som driver butikken der det selges softis her, så kan være veldig sikker på at det er rent og pent og i orden ;)

❤️ Mars 2015 ❤️

J har aldri likt bønner, og ikke vært spes glad i sterk mat..
I går kunne j ikke få nok av svarte bønner i jalapeno og sitronsaus..!!
Merkelig hvordan en blir? Syns d er helt fasinerende:)

Jeg takler plutselig ikke kokosvann lenger. Drakk masser av det tidlig i svangerskapet, men forrige lørdag så taklet jeg det ikke lenger i det hele tatt. Nå blir jeg kvalm bare av tanken! Merket også i går at jeg sliter med veldig fet mat. Vi bestilte tapas og de friterte blekksprutringene med kraftig mjonesdressing var IKKE øverst på ønskelista lenger, blææ.. pommes frites går derimot fint ;p

Ingen diller enda, men gulost og fiskekaker er æsj

Jeg takler plutselig ikke kokosvann lenger. Drakk masser av det tidlig i svangerskapet, men forrige lørdag så taklet jeg det ikke lenger i det hele tatt. Nå blir jeg kvalm bare av tanken!

Kjenner den! Ting jeg spiste mye av/likte tidlig i svangerskapet, gjør meg kvalm nå! Cola, grillmat, strikking (!), polarbrød osv. Blæh

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2014

Dilla: salte chips og cola ( liker vanligvis ikke dette noe særlig)

Antidilla" sjokolade ( vanligvis min store kjærlighet♡)

Har dilla på lime og sitron, enten de spises som de er, saften av de, eller vann med skiver av sitron eller lime i. Sitron hadde jeg dilla på forrige gang også, og det ble en jente.

Back
Topp