Diller

Nei. Hadde det ikke sist heller :)
 
Jeg har en litt merkelig dille. Jeg har hatt den samme de to andre gangene.... Nemlig, lukten av grønnsåpe. Jeg har en flaske grønnsåpe på badet jeg kan sniffe fra. Det skjedde i de to andre svangerskapene at jeg trykte litt for hardt på flaske når jeg luktet og fikk grønnsåpe opp nesen, og fyy det var vondt. Det har heldigvis ikke skjedd enda. Og jeg må selvfølgelig vaske slik at det lukter grønnsåpe overalt. Jeg kan bruke grønnsåpe som badesåpe.

Sånn bortsett fra det, har jeg blitt ekstra glad i iste.
 
Nudler :p
 
Nudler, salt potetgull og cola (prøver å begrense, men det er det eneste som hjelper mot kvalme og det gir meg litt energi!) :D
 
Jeg savner gode og saftige appelsiner :) Spiste MASSE appelsiner forrige svangerskap. Kjenner jeg har veldig lyst på det igjen nå ;)
 
Jeg har så utrolig lyst på serrano skinke! Og i går begynte jeg nærmest å grine av tanken på å ikke kunne spise det før til neste år! :p

Men føler ikke jeg har noe spesielle diller enda, har lyst på noe nytt hver dag!
I dag var det ristet skive med kaviar, ost og agurk. I går var det bacon... Forgårs måtte jeg bare ha potetmos! Og dagen før det igjen måtte samboeren stå å lage cheese burger til meg midt på natten!
Tror ikke jeg er den letteste å ha med å gjøre for tiden :smiley-ashamed008
 
Dilla på sjokolademelk! Men har faktisk ikke lyst på noe godis/drittmat (jeg elsker vanligvis godis) :p
Sist gang hadde jeg appelsin-dilla!
 
Nå er tine sjokolademelk kjøpt inn og jeg skal drikke det og spise melon til frokost! :D Nam!
 
Leverpostei, epler og farris&juice med eplesmak. Det er verre med alt jeg ikke tåler tanken på, for det er så mye:( Utrolig slitsomt å få i seg så lite. Kaster ikke opp, bare er så ubeskrivelig kvalm heeele tiden. Alt jeg spiste i Hellas fot 2 uker siden, får meg til å brekke meg- er så komisk ! Men deilig å ha mistet lysten på brus, iskaffe, sjokolade etc da;)
 
Sjokolademelk! Også henger jeg meg opp i ting andre nevner av mat. Ei venninne nevnte at de hadde hatt koteletter med dampa kål, nypoteter og smør. Da ble jeg ustoppelig! :p Også liker jeg lukta av svømmehall. Kjæresten steriliserte noen glass med en oppløsning med klor i, og da sto jeg med huet nedi balja etterpå og sniffa. Crazy much? :p
 
Back
Topp