Diller

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Jeg har fått dilla på gresk salat og melk ( drikker vanligvis aldri ren melk).:cat:

Du?
 
Har ikke noen cravings enda! Men i går, da vi skulle ha biff og fløtegratinertepoteter til middag som jeg hadde gledet meg til hele dagen, mistet jeg fullstendig lysten på mat da biffen stod på bordet... Det var kjipt :p
 
Her har jeg fått dilla på fersk presset appelsinjuice, må ha det hver dag :)
 
Jeg vil ha fløteis av noe slag hver dag. Ellers prøver jeg å spise mest mulig frukt og bær, men har mest lyst på sjokolade og is! :p
 
Ingenting, fikk et ikke før de siste ukene sist gang og da var det sjokolademelk.
 
Forje svangerskap elsket jeg ingefærøl og druer. Har ikke kjent noe særlig til noe dilla riktig enda :)
 
Ikke enda. Blir spennende å se hva jeg får dilla på denne gangen. Første gangen var det brød med ost og kaviar, sist svangerskap var det vørterøl :laughing002
 
Mr.Freeze, isbiter og egentlig iste, men nå har jeg altså fått "forbud" av både jm og kjærest om å drikke det pga sukker ;(
 
Har ikke lyst på noe! Er ikke dårlig, men har bare ikke lyst på mat. Iallefall ikke kjedelig brødmat. Bare lyst på ordentlig kjøtt. Helst en god biff! Men en god biff som ikke er ihjelstekt må jeg vel vente litt med..
 
Har minusdilla på brød. Det vokser i munn på meg... kan spise det hvis jeg har rista det to ganger i brødristern og med smør og ost :p

Ellers ingen andre rarheter ennå :)
 
Ingen cravings her ennå. :p Drikker ekstremt mye vann da, spesielt vann som har lagt i frysen en stund. :)
 
Mistet fullstendig lysten på alt søtt den dagen jeg fant ut jeg var gravid :p Vet ikke om dette er psykisk da jeg har prøvd å slutte med sukker lenge og var fast bestemt på at ble jeg gravid var det slutt. Men mannen har bursdag neste uke å tenkte å lage masse gode kaker. Men tanken på å spise de frister ikke i det hele tatt. Håper dette varer svangerskapet ut. Gøy å ikke være avhengig av sukker! Veldig lyst på spekemat :( Men det blir det jo ikke noe av
 
Ingenting.. Blir spennende å se om jeg får noe cravings i det heletatt :p hadde ikke det med førstemann ihvertfall.
 
Ingen cravings her ennå. :p Drikker ekstremt mye vann da, spesielt vann som har lagt i frysen en stund. :)
Signerer denne. Vil ikke kalle det dilla for min del, men er ekstremt tørst og bøtter nedpå vann. :p
Har det helt likt som dere! Må ha iskaldt vann hele tiden, gjerne med masse isbiter i :happy:

Ellers er det nok for tidlig med cravings for min del, men har mistet litt lysten på søtt, og da særlig sjokolade :yuck: (som jeg vanligvis elsker)
 
Fra jeg var 3uker på vei fikk jeg dilla på daim.. Og jeg har aldri, ila mine 27år likt daim. Nå må jeg ha softis med daimstrø, Mc flurry med daim, og jeg har t.o.m kjøpt vanlig daim på butikken.. Forrige svangerskap var det melon, spes honningmelon. Og det før det igjen var det sjokomelk.. Måtte ha det hver dag...
 
Her har jeg fremdeles bare udilla :p hsr ikke lyst på noe! Lever på rista brød med smør... Orker ikke pålegg engang..
 
Back
Topp