Diller

Så langt ingenting,med første hadde jeg sykt dilla på melk som jeg ellers aldri drikker..
 
Her har jeg fremdeles bare udilla :p hsr ikke lyst på noe! Lever på rista brød med smør... Orker ikke pålegg engang..
Heldiggrisen :-D eter som et sluk jeg. Skulle tro jeg er bunnløs. Må sette spising til bestemte tidspunkt og mengde. Ellers hadde jeg spist hele dagen! Fysen på noe hele dagen :-/
 
Heldiggrisen :-D eter som et sluk jeg. Skulle tro jeg er bunnløs. Må sette spising til bestemte tidspunkt og mengde. Ellers hadde jeg spist hele dagen! Fysen på noe hele dagen :-/
Hadde det sånn sistgang og gikk opp 20kg (er overvektig så det var ikke helt heldig!:p) så veldig glad det er annerledes denne gangen.
 
MMMM- i dag måtte jeg gå byen rundt for å finne pasteurisert mozzarella!

Kjempedeilig med ei god brødskive med pesto, to gode skiver mozzarella , to store skiver med rød, solmoden, ekstra god tomat med noen dråper olivenolje på og sitronpepper......NAAAAM!

Jeg har herved funnet ut at flatbrød hjelper å tygge på når man må spise i mellom måltidene for å holde kvalmen unna. Funker kanskje på andre som er småkvalm? Da slipper man å få i seg alt for mye salt eller alt for mye mat ikke minst.
Måtte finne ei løsning så jeg ikke blir diger på null komma svisj :p
 
Haha, igår kveld lå jeg lenge å ikke fikk sove.. Så datt plutselig ris med piffi krydder ned i hodet på meg. Måtte bare stå opp å koke ris da :p
 
Har akutt lyst på pinnekjøtt med kålrabistappe... Godt det nærmer seg høsten :D
 
Har akutt lyst på pinnekjøtt med kålrabistappe... Godt det nærmer seg høsten :D

Haha, det samme hadde jeg lyst på absolutt hele forrige svangerskap :p

Foreløpig ingen cravings denne gangen, men ingenting søtt frister. Like greit ;)
 
Haha, det samme hadde jeg lyst på absolutt hele forrige svangerskap :p

Foreløpig ingen cravings denne gangen, men ingenting søtt frister. Like greit ;)
Det er vel noe med at det er salt? Må virkelig undersøke om det er mulig å få kjøpt en plass :p
 
Har akutt lyst på pinnekjøtt med kålrabistappe... Godt det nærmer seg høsten :D
Oh maaaan!!! Måtte du nevne det? :p Fy søren som jeg gleder meg til å innta det måltidet!

Foreløpig ingen diller enda, hadde ikke noe spesielt forrige gang heller.. Eller jo, farris bris kanskje, det er ikke så ofte jeg har i kjøleskapet, men nå er det fast.. Prøver å kutte ut på litt brus også!
 
Fra jeg var 3uker på vei fikk jeg dilla på daim.. Og jeg har aldri, ila mine 27år likt daim. Nå må jeg ha softis med daimstrø, Mc flurry med daim, og jeg har t.o.m kjøpt vanlig daim på butikken.. Forrige svangerskap var det melon, spes honningmelon. Og det før det igjen var det sjokomelk.. Måtte ha det hver dag...

Hærlig! eller krevende kanskje...? har ingen cravings enda, men merker at jeg må ha noe å spise jevnt gjennom dagen...
 
Farris med eplejuice blanding... Lol, aner ikke hvor det kom fra, men jeg vil ha det hele tiden. Og vann. Ellers har jeg fått en episode med laks der jeg nesten kastet opp hjemme hos svigerfar.. Jeg synes laks er godt fra før av, men jeg har spist det 2 ganger den siste tiden og hæler ikke lukta eller tanken på det... Spyr nesten når jeg skriver om det :-D haha uff.
 
Appelsinjuice, og det som er surt og salt. Fisk som jeg vanligvis spiser 4 dager i uka orker jeg ikke tanken på engang og jeg som er stor is og sjokoladeelsker har mistet helt lysten på sånt.....
 
Back
Topp