Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggrisen :-D eter som et sluk jeg. Skulle tro jeg er bunnløs. Må sette spising til bestemte tidspunkt og mengde. Ellers hadde jeg spist hele dagen! Fysen på noe hele dagen :-/Her har jeg fremdeles bare udilla hsr ikke lyst på noe! Lever på rista brød med smør... Orker ikke pålegg engang..
Hadde det sånn sistgang og gikk opp 20kg (er overvektig så det var ikke helt heldig!) så veldig glad det er annerledes denne gangen.Heldiggrisen :-D eter som et sluk jeg. Skulle tro jeg er bunnløs. Må sette spising til bestemte tidspunkt og mengde. Ellers hadde jeg spist hele dagen! Fysen på noe hele dagen :-/
Uff!! Frykter det selv! Hadde håpet jeg skulle spy vekk litt kilo først, men neida... Ikke et snev av kvalm! :-/Hadde det sånn sistgang og gikk opp 20kg (er overvektig så det var ikke helt heldig!) så veldig glad det er annerledes denne gangen.
Har akutt lyst på pinnekjøtt med kålrabistappe... Godt det nærmer seg høsten
Det er vel noe med at det er salt? Må virkelig undersøke om det er mulig å få kjøpt en plassHaha, det samme hadde jeg lyst på absolutt hele forrige svangerskap
Foreløpig ingen cravings denne gangen, men ingenting søtt frister. Like greit
Oh maaaan!!! Måtte du nevne det? Fy søren som jeg gleder meg til å innta det måltidet!Har akutt lyst på pinnekjøtt med kålrabistappe... Godt det nærmer seg høsten
Fra jeg var 3uker på vei fikk jeg dilla på daim.. Og jeg har aldri, ila mine 27år likt daim. Nå må jeg ha softis med daimstrø, Mc flurry med daim, og jeg har t.o.m kjøpt vanlig daim på butikken.. Forrige svangerskap var det melon, spes honningmelon. Og det før det igjen var det sjokomelk.. Måtte ha det hver dag...