Nei, sånn e nok de fleste onganAbsoluttmen d e itj bestandig hu e like gla ti mæ da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, sånn e nok de fleste onganAbsoluttmen d e itj bestandig hu e like gla ti mæ da
![]()
Hehe jeg elsker detVirkeli? Tar d t mæ æ å snakke ekstra mytti u dag![]()
Kos dåkk på treff
Æ ska prøv å kom mæ opp av sofaen å få gjort nå fornufti, verke vanskeli i dag d![]()
æ sku egentlig og på barseltreff i dag. Men snuppa slit med tannfrembrudd, så valgt å vær heime sians ho skrik og e en del urolig :S
Ja. Og sis vi har 3 mnd kontroll idag. Så æ orka ikke å dræg ho me på då masse. Men ho va jo smørblid i heile går. Kunne jo forn daOff, e nok vondt med di der tennene ja..
Ja, hadde nok og holdt meg hjemma då![]()
Ja VelkommenGod dag.. Jeg snakker bredt og er fra landet, får jeg bli med?
Ja. Og sis vi har 3 mnd kontroll idag. Så æ orka ikke å dræg ho me på då masse. Men ho va jo smørblid i heile går. Kunne jo forn da![]()
haha. Mammatåka slo inn. Veide, målte og alt. Så vise det sæ at den va ikje før i morraHehe! Koss jekk det på kontroll då?![]()
haha. Mammatåka slo inn. Veide, målte og alt. Så vise det sæ at den va ikje før i morra![]()
Men fikk unnagjort det idag. Alt va topp![]()
ho va 5840 gram, 61,5cm lang og 40cm rundt haue. heilt etter si eiga kurva, så alt va perfektHaha, sånn kan det gå
Bra at det jekk fint dåblitt stoooor nå?
![]()
morn mornGo måren![]()
ho va 5840 gram, 61,5cm lang og 40cm rundt haue. heilt etter si eiga kurva, så alt va perfekt
Skreik i nån få minutta etter to stikkan, men tok det overraskende greit.
men ho va både trøtt og sulten når vaksinan sku settes, så hadde trudd det skulle gå verre. no ligg ho å søv. sliten etter turen på helsestasjonen![]()
Jada står bra t hermorn mornalt bra?
snupps sover her og. sovna i bilstolen etter vaksina ble satt og hun fikk spist seg mett. Trøtt idag siden vi måtte vekke henne for å dra på kontrollenJada står bra t her. Mini såve og eg sitte nå her
. Der då?
kor gammel e han når dokker har 3 mnd kontrollen da?Blitt stor då ja
Me ska på kontroll i November... Blir spennande å måla lengden, den har ikkje blitt målt siden sykehusetmen han va 5670gram sist uka.
Spent på vaksinene og...håpe ikkje det blir mye skriking.
Stakar lille, va nok ein slitsom tur![]()
Kan godt forstå hu sove då jasnupps sover her og. sovna i bilstolen etter vaksina ble satt og hun fikk spist seg mett. Trøtt idag siden vi måtte vekke henne for å dra på kontrollen![]()
hørt nettopp en lyd innafrå rommet her og , men kameraet vise at ho søv enda søtt. så vi får se kor lenge ho søv idag. blitt litt øve en time noKan godt forstå hu sove då ja. Her våkne an vel om ikkje lenge tenke eg
![]()
kor gammel e han når dokker har 3 mnd kontrollen da?
gikk overraskende bra her. hadde maten klar te ho sia æ såg ho bei sulten rett før vi sku inn. så ho fikk stikkan, så trøst hos mæ og pappaen. etter den verste gråten hadde lagt sæ, fikk ho litt mat først. så drikkevaksina. så venta vi ti minutta før vi gav ho mer matti minutter etter det igjen va jenta vårres i godt humør igjen
smilte og styrte, før ho sovna
![]()