Dialekt-tråden

Haha, sånn kan det gå :p
Bra at det jekk fint då :) blitt stoooor nå? :)
ho va 5840 gram, 61,5cm lang og 40cm rundt haue. heilt etter si eiga kurva, så alt va perfekt :D
Skreik i nån få minutta etter to stikkan, men tok det overraskende greit.
men ho va både trøtt og sulten når vaksinan sku settes, så hadde trudd det skulle gå verre. no ligg ho å søv. sliten etter turen på helsestasjonen :P

ho va 5840 gram, 61,5cm lang og 40cm rundt haue. heilt etter si eiga kurva, så alt va perfekt :D
Skreik i nån få minutta etter to stikkan, men tok det overraskende greit.
men ho va både trøtt og sulten når vaksinan sku settes, så hadde trudd det skulle gå verre. no ligg ho å søv. sliten etter turen på helsestasjonen :P

Blitt stor då ja :)
Me ska på kontroll i November... Blir spennande å måla lengden, den har ikkje blitt målt siden sykehuset :) men han va 5670gram sist uka.
Spent på vaksinene og...håpe ikkje det blir mye skriking.
Stakar lille, va nok ein slitsom tur :p

Jada står bra t her:). Mini såve og eg sitte nå her:). Der då?
snupps sover her og. sovna i bilstolen etter vaksina ble satt og hun fikk spist seg mett. Trøtt idag siden vi måtte vekke henne for å dra på kontrollen :)

Blitt stor då ja :)
Me ska på kontroll i November... Blir spennande å måla lengden, den har ikkje blitt målt siden sykehuset :) men han va 5670gram sist uka.
Spent på vaksinene og...håpe ikkje det blir mye skriking.
Stakar lille, va nok ein slitsom tur :p
kor gammel e han når dokker har 3 mnd kontrollen da? :)
gikk overraskende bra her. hadde maten klar te ho sia æ såg ho bei sulten rett før vi sku inn. så ho fikk stikkan, så trøst hos mæ og pappaen. etter den verste gråten hadde lagt sæ, fikk ho litt mat først. så drikkevaksina. så venta vi ti minutta før vi gav ho mer mat :) ti minutter etter det igjen va jenta vårres i godt humør igjen :D smilte og styrte, før ho sovna :)

Kan godt forstå hu sove då ja:). Her våkne an vel om ikkje lenge tenke eg:)
hørt nettopp en lyd innafrå rommet her og , men kameraet vise at ho søv enda søtt. så vi får se kor lenge ho søv idag. blitt litt øve en time no :)

kor gammel e han når dokker har 3 mnd kontrollen da? :)
gikk overraskende bra her. hadde maten klar te ho sia æ såg ho bei sulten rett før vi sku inn. så ho fikk stikkan, så trøst hos mæ og pappaen. etter den verste gråten hadde lagt sæ, fikk ho litt mat først. så drikkevaksina. så venta vi ti minutta før vi gav ho mer mat :) ti minutter etter det igjen va jenta vårres i godt humør igjen :D smilte og styrte, før ho sovna :)

Så bra då :)
Min blir 11 uker imårå :) va bare innom på helsestasjonen sist uka siden eg allerede va i byen :)

Back
Topp