i dag skal vi holde oss inne. bærre regn herKa e planene for dagen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i dag skal vi holde oss inne. bærre regn herKa e planene for dagen?![]()
kos dokker masse på barseltreffNå ska me på barseltreff igjenhurra!
æ sku egentlig og på barseltreff i dag. Men snuppa slit med tannfrembrudd, så valgt å vær heime sians ho skrik og e en del urolig :STakktakk, det ska me![]()
Ja, mammakos e vest bæståh, ei som bærre vil ha mammakos?![]()
Ka e planene for dagen?![]()
Kos dåkk på treffNå ska me på barseltreff igjenhurra!
aaaw. smelte totalt regne æ meJa, mammakos e vest bæstd bæste e når æ sei æ e gla i dæ mamma ♡
Absoluttaaaw. smelte totalt regne æ me![]()
Itj my. Leite fremdeles etter ork t å reis mæ fra sofan. Der da?Hallaishva skjer ?
Hehe samma her, ungen sover så da slapper jeg av, så tar jæ husarbeidet når hu har våknaItj my. Leite fremdeles etter ork t å reis mæ fra sofan. Der da?![]()
Hehe, d e itj så ofte æ hørre d, æ syns itj trøndersk e så veldig fintHehe samma her, ungen sover så da slapper jeg av, så tar jæ husarbeidet når hu har våkna
Æ digge dialekta di![]()
Hehe, d e itj så ofte æ hørre d, æ syns itj trøndersk e så veldig finthørres så bondsk ut
Hehe, godt å få slappa av litt mens man kain![]()

Æ kain lær dæ dEg og vil snakke trøndersk.![]()
Æ kain lær dæ d![]()

Hehe, d ha tatt sæ ut jaHadde sikkart tatt seg ut om eg plutselig hadde begynt å snakke trøndersk her hjemme, haha.Eg følar alle her har så fancy dialekt i forhold til meg.
![]()
Selvfølgeli, her e aill vælkommenGod dag.. Jeg snakker bredt og er fra landet, får jeg bli med?
Tuller du ? Det er så fint !!!Hehe, d e itj så ofte æ hørre d, æ syns itj trøndersk e så veldig finthørres så bondsk ut
Hehe, godt å få slappa av litt mens man kain![]()
Virkeli? Tar d t mæ æ å snakke ekstra mytti u dagTuller du ? Det er så fint !!!![]()