Her syns an d e kjempegodt md skive md leverpostei eller makrell i tomatHehe kje bjynt mæ sjeva hær ennåså blir rett på mme
han he ennå kje fått. Men nærme sæg nok voldsomt ittekvært nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her syns an d e kjempegodt md skive md leverpostei eller makrell i tomatHehe kje bjynt mæ sjeva hær ennåså blir rett på mme
han he ennå kje fått. Men nærme sæg nok voldsomt ittekvært nå
![]()
Her syns an d e kjempegodt md skive md leverpostei eller makrell i tomat. Kjekt å spisa sjølv
![]()
Han fekk most banan og avocado igår.. og sko spisa sjølv. Md ett variert resultat:-/. Så ikkje ud verken han eller stolen og golvet rondt an:-DHehe. Tvile kje :-D
Han fekk most banan og avocado igår.. og sko spisa sjølv. Md ett variert resultat:-/. Så ikkje ud verken han eller stolen og golvet rondt an:-D
Hehe, sant det
E ganske heldig med min baby...han like å sove mye fremdeles![]()
Avocado tok min lang ti før an likte. Mange grimaser når eg prøvde. Men når eg putta i banan gjekk d greit. Men igår sko an ikkje ha før han fekk spisa sjølv. Då så an någe sånt ud som din![]()
Sånn såg min ut fysste gong han fekk mathehe. Avokado og bananmos va enn hit hær. Bortsett frå dei fysste 2-3 skjeiene. Va någen komiske uttrykk på an då
![]()
Avocado tok min lang ti før an likte. Mange grimaser når eg prøvde. Men når eg putta i banan gjekk d greit. Men igår sko an ikkje ha før han fekk spisa sjølv. Då så an någe sånt ud som din![]()
Ser ikkje reint ud ihvertfallKan kje sei æg glede mg t an ska eda sjølhehe. Æ så kjedele å vaska stol/bord/golv/unge kvær gong. He jobba på småbarnsavdeling i 6 år, så vett jo koss dæ kan se ut ittepå
![]()
Så greit dåjaja, eg får nok testa den eingang te slutt.. Når det ikkje hjelpe med bare dråpene lengre
Jo, han våkne av og te, men då e det somregel på tide med mating aligavel..så då amme eg på rommet, så sovne han igjen![]()
Det får du nok![]()
da såher våkne av og te frøkna bære vi går inn å lægg oss i vårres seng
![]()
Gøy når de får prøva litt sjølv ogHehe. Tvile kje :-D
Han her sovne nesten kver gang han spise, så det e greit å time det sånnog på kveldene sove han ekstra tungt og.
Ja, då e hu lettsovende![]()
E bare å komma innom her. Gøy å lesa alle de forskjellige dialektene![]()
Ser ikkje reint ud ihvertfall. Någen i barselgruppå mi har sånn kjekk matteting under stolen t ongen. Vurdere om eg ska gå t anskaffelse av ein sånnen
![]()
Har teppe me og under spisebordet der me sitte å spise. Tror me me få vekk d og få tak i matteMi hadde sånn rufseteppe under barnestolen i begynnelsen....det funka ikkjenå he mi matte, sånn som mange he under kontorstol osv. Heilt supert...hende æ bare må ta den ut å spyle den
![]()
Kjektja, det e nesten irriteraness kor lettsovande ho e
sku ønske man kunne fløtt ho fra sofaen te senga og at ho ikke våkna helt
![]()