Dialekt-tråden

Han fekk most banan og avocado igår.. og sko spisa sjølv. Md ett variert resultat:-/. Så ikkje ud verken han eller stolen og golvet rondt an:-D

b6cedfaa9c9b19fa54795ba67b8f5137

Sånn såg min ut fysste gong han fekk mat :-) hehe. Avokado og bananmos va enn hit hær. Bortsett frå dei fysste 2-3 skjeiene. Va någen komiske uttrykk på an då :-)

b6cedfaa9c9b19fa54795ba67b8f5137

Sånn såg min ut fysste gong han fekk mat :-) hehe. Avokado og bananmos va enn hit hær. Bortsett frå dei fysste 2-3 skjeiene. Va någen komiske uttrykk på an då :-)
Avocado tok min lang ti før an likte. Mange grimaser når eg prøvde. Men når eg putta i banan gjekk d greit. Men igår sko an ikkje ha før han fekk spisa sjølv. Då så an någe sånt ud som din:-P

Avocado tok min lang ti før an likte. Mange grimaser når eg prøvde. Men når eg putta i banan gjekk d greit. Men igår sko an ikkje ha før han fekk spisa sjølv. Då så an någe sånt ud som din:-P

Kan kje sei æg glede mg t an ska eda sjøl :-P hehe. Æ så kjedele å vaska stol/bord/golv/unge kvær gong. He jobba på småbarnsavdeling i 6 år, så vett jo koss dæ kan se ut ittepå :-P

Kan kje sei æg glede mg t an ska eda sjøl :-P hehe. Æ så kjedele å vaska stol/bord/golv/unge kvær gong. He jobba på småbarnsavdeling i 6 år, så vett jo koss dæ kan se ut ittepå :-P
Ser ikkje reint ud ihvertfall :-P. Någen i barselgruppå mi har sånn kjekk matteting under stolen t ongen. Vurdere om eg ska gå t anskaffelse av ein sånnen :-P

Så greit då :) jaja, eg får nok testa den eingang te slutt.. Når det ikkje hjelpe med bare dråpene lengre :p
Jo, han våkne av og te, men då e det somregel på tide med mating aligavel..så då amme eg på rommet, så sovne han igjen :p

Det får du nok :p
da så :) her våkne av og te frøkna bære vi går inn å lægg oss i vårres seng :p

Det får du nok :p
da så :) her våkne av og te frøkna bære vi går inn å lægg oss i vårres seng :p

Han her sovne nesten kver gang han spise, så det e greit å time det sånn :p og på kveldene sove han ekstra tungt og.
Ja, då e hu lettsovende :o

Han her sovne nesten kver gang han spise, så det e greit å time det sånn :p og på kveldene sove han ekstra tungt og.
Ja, då e hu lettsovende :o

Kjekt :)ja, det e nesten irriteraness kor lettsovande ho e :p sku ønske man kunne fløtt ho fra sofaen te senga og at ho ikke våkna helt :p

Ser ikkje reint ud ihvertfall :p. Någen i barselgruppå mi har sånn kjekk matteting under stolen t ongen. Vurdere om eg ska gå t anskaffelse av ein sånnen :p

Mi hadde sånn rufseteppe under barnestolen i begynnelsen....det funka ikkje :p nå he mi matte, sånn som mange he under kontorstol osv. Heilt supert...hende æ bare må ta den ut å spyle den :p

Mi hadde sånn rufseteppe under barnestolen i begynnelsen....det funka ikkje :p nå he mi matte, sånn som mange he under kontorstol osv. Heilt supert...hende æ bare må ta den ut å spyle den :p
Har teppe me og under spisebordet der me sitte å spise. Tror me me få vekk d og få tak i matte:-P

Back
Topp