Ja, merke det her og.. Ne ska ha navnefest på lørdag, så har litt å gjør før det![]()
Lykke te med navnefesten
Huske æ stressa godt før dåpen her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, merke det her og.. Ne ska ha navnefest på lørdag, så har litt å gjør før det![]()
2 noter + ein G-nøkkel og ein F-nøkkel som tesammen forme et hjerte bak øret. Og på sida oppe på ribbeina ska æ ha navnet te lille snuppa![]()
Kå slags tatoveringe he du og hen?![]()
Lykke te med navnefesten![]()
Huske æ stressa godt før dåpen her![]()
2 noter + ein G-nøkkel og ein F-nøkkel som tesammen forme et hjerte bak øret. Og på sida oppe på ribbeina ska æ ha navnet te lille snuppa![]()
Kå har du og hen he du di?![]()
Hørres ud som fine tatoveringerSka ta et par noter og ein F-nøkkel og ein G-nøkkel satt i sammen te et hjerte bak øret, og navnet te lille snuppa mi på i sida oppe på ribbeina![]()
Begge plassan e visst sånne som e litt mer ubehagelig enn andre plasse på kroppen, men det e jo der æ vil ha de![]()
Æ å ska ta tatovering av nacne t lillebror når han kjæmMå få meg ein tattoo te snart tenke eg.. Med navnet te mini![]()
Æ å ska ta tatovering av nacne t lillebror når han kjæmstikk i hele kroppen ætter en ny en no
en stikk å du e hekta
(for min del i allefall) *hekta*
Her bli d lik storesøster sin og ved sidnavJa, føle eg MÅ ha ein te eg og
Har ihvertfall god grunn! Men må finna ut kor eg vil ha, og kor stor den ska ver... Vil ikkje ha någe for stort![]()
Her bli d lik storesøster sin og ved sidnavmn æ e sånn,korr stør jo ber
kjæm t å dækk sikkert 60% av kroppen min tslutt
![]()
Syns itj d fins nå mr personlig enn å ha navnan t ongan på kroppen æ ♡Hehe, då så
Nei, tror ikkje eg komme te å dekka så mye av kroppen, men må ihvertfall ha ein for mini...og fler for eventuelle fremtidige minier![]()
Syns itj d fins nå mr personlig enn å ha navnan t ongan på kroppen æ ♡
D e itj dNei, det e jo ikkje någe du kan angra på heller![]()
D e itj dno har itj æ angra på nånn av dm æ har tatt hitte hlr,å e ganske sikker på at dm ikke gjør d når dm betyr nå for mæ vær å en
![]()
Har 13stk æSamma her..har bare ein fra før då...men den har ein betydningåsså e an bak i nakken, så eg kan liksom aldri bli lei av an heller siden eg ikkje ser an heile veien
![]()
Har 13stk æå 3 av dm sjer itj æ...mn bli ikke lei av de andre for d
bli bare mr å mr gla i dm
Hørres ud som fine tatoveringer. E jo ikkje dem styste tatoveringen du ska ha så du sleppe å ligga i timesvis
![]()