Dialekt-tråden

2 noter + ein G-nøkkel og ein F-nøkkel som tesammen forme et hjerte bak øret. Og på sida oppe på ribbeina ska æ ha navnet te lille snuppa :D

Kå slags tatoveringe he du og hen? :D

14f5ab6046cb9cfdb27a002d4bbc2045

Min fysste. Æ et ambigram av navnet mitt. Æ kje så lett å se kanskje, men står Sara. Snur du an opp ner så står dæ Sara den veien au. Tok an itte inspirasjon itte æg leste engler og demoner av Dan Brown. Ankel forresten

9eb51d306f31916dd917db88655845a2

Min andre. Ei spilledåsa. Litt inspirert av ei spilledåsa æg fekk av far min når æg va 7 (men langt frå lik på samma tid). Han dødde av kreft rett itte æg blei 8. Min kjæreste eiendel og he gjordt at æg samle på spilledåser. Er bokstavene O og R i "basen". Står for Odd Rune, som va far sitt navn. På underarm.

ee72a4f022e681d5f4dad4a40e2d5a60

Den siste æg tok. Litt øve ett år si. Ei litt mørk alv. He sånn sett kje ei veldige meining. Men litt sånn at live æ kje allti lett. Du møte på hindringa som du må kjempa mot (dødninskallen i vannet). Men va mest at æg fant dæ motivet på ei veska å syns dæ va så kult. Litt forandringa gjordt, men møje likt frå veskå t tatoveringå.

He au VE på håndleddet. Maen he LO. Så dæ blir LOVE tesamen. Men æg ska ta øve min del. Dæ blei dårligt tatovert. Så an æ ganske stygg. Grodde dårligt å fekk betennelse i an. Må bare finna ut kæ cover up æg vil ha øve an :-D hehe

Ska ta et par noter og ein F-nøkkel og ein G-nøkkel satt i sammen te et hjerte bak øret, og navnet te lille snuppa mi på i sida oppe på ribbeina :p
Begge plassan e visst sånne som e litt mer ubehagelig enn andre plasse på kroppen, men det e jo der æ vil ha de :p
Hørres ud som fine tatoveringer:-). E jo ikkje dem styste tatoveringen du ska ha så du sleppe å ligga i timesvis:-)

Må få meg ein tattoo te snart tenke eg.. Med navnet te mini :D
Æ å ska ta tatovering av nacne t lillebror når han kjæm :) stikk i hele kroppen ætter en ny en no :p en stikk å du e hekta ;) (for min del i allefall) *hekta*

Æ å ska ta tatovering av nacne t lillebror når han kjæm :) stikk i hele kroppen ætter en ny en no :p en stikk å du e hekta ;) (for min del i allefall) *hekta*

Ja, føle eg MÅ ha ein te eg og :p
Har ihvertfall god grunn! Men må finna ut kor eg vil ha, og kor stor den ska ver... Vil ikkje ha någe for stort :p

Ja, føle eg MÅ ha ein te eg og :p
Har ihvertfall god grunn! Men må finna ut kor eg vil ha, og kor stor den ska ver... Vil ikkje ha någe for stort :p
Her bli d lik storesøster sin og ved sidnav ;) mn æ e sånn,korr stør jo ber :) kjæm t å dækk sikkert 60% av kroppen min tslutt :p

Her bli d lik storesøster sin og ved sidnav ;) mn æ e sånn,korr stør jo ber :) kjæm t å dækk sikkert 60% av kroppen min tslutt :p

Hehe, då så :p
Nei, tror ikkje eg komme te å dekka så mye av kroppen, men må ihvertfall ha ein for mini...og fler for eventuelle fremtidige minier :p

Hehe, då så :p
Nei, tror ikkje eg komme te å dekka så mye av kroppen, men må ihvertfall ha ein for mini...og fler for eventuelle fremtidige minier :p
Syns itj d fins nå mr personlig enn å ha navnan t ongan på kroppen æ ♡

Nei, det e jo ikkje någe du kan angra på heller :D
D e itj d :) no har itj æ angra på nånn av dm æ har tatt hitte hlr,å e ganske sikker på at dm ikke gjør d når dm betyr nå for mæ vær å en :)

D e itj d :) no har itj æ angra på nånn av dm æ har tatt hitte hlr,å e ganske sikker på at dm ikke gjør d når dm betyr nå for mæ vær å en :)

Samma her..har bare ein fra før då...men den har ein betydning :) åsså e an bak i nakken, så eg kan liksom aldri bli lei av an heller siden eg ikkje ser an heile veien :p

Samma her..har bare ein fra før då...men den har ein betydning :) åsså e an bak i nakken, så eg kan liksom aldri bli lei av an heller siden eg ikkje ser an heile veien :p
Har 13stk æ :p å 3 av dm sjer itj æ...mn bli ikke lei av de andre for d ;) bli bare mr å mr gla i dm

Back
Topp