D hørtes fint ut![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D hørtes fint ut![]()
Takkganske fornøyd med an.. Ein for kver person i familien
![]()
![]()
Vurdere å ha han hær i enn elle aen form. Pluss kanskje fødselsdagen t lillegutt. Han hette Hugo, men kje oppkalt itte figuren altså![]()
Sant dJustville ikkje ta heilt av fysste gånga
plutselig e æ DEN pingla som takle tatovering veldig dårlig -tru ikkje d altså, men kan allår vede
![]()
Hugo hadde eg heilt glømt ud![]()
Vurdere å ha han hær i enn elle aen form. Pluss kanskje fødselsdagen t lillegutt. Han hette Hugo, men kje oppkalt itte figuren altså![]()
Åååh, Hugo!huske godt han der
![]()
Hugo hadde eg heilt glømt ud. Huske godt han nå når eg så bildet
![]()
Var kjekkt mæ Hugo når æg va liten![]()
Hehe, ja samma hereg hadde mobilspel med Hugo og for ikkke lenge siden
![]()
Æg au. Men va kje heilt dæ sama mæ dæ som mobilspæl som dæ va å spæla når æg va liten![]()
Nei, det va jo ikkje detmen litt gøy at det ennå fins
![]()
Sant dæ. Æ jo fleire au. Vertfall 3 spæl huske æg at æg såg . Men va kanskje meir auhuske kje heilt.
Weeeeedå e æ tatovert! D va ikkje vondt i d heile tatt jo..bare pittelitt ubehagelig ei gang når det blei tatovert liksom på sida av ribbeinet og ikkje bare rett oppå.
E kjempefornøyd me begge tolegge bare ud den bag øre, den på ribbeina e fortsatt dekka me plast
![]()
Vis vedlegget 137755
Så fintWeeeeedå e æ tatovert! D va ikkje vondt i d heile tatt jo..bare pittelitt ubehagelig ei gang når det blei tatovert liksom på sida av ribbeinet og ikkje bare rett oppå.
E kjempefornøyd me begge tolegge bare ud den bag øre, den på ribbeina e fortsatt dekka me plast
![]()
Vis vedlegget 137755
Kult. Nå æ æg nesten litt sjalu. He bare litt tatovering abstinensehehe. Va fine. He vurdert sånn bak øyra tattoo æg au, men klare kje bestemma mæg for motiv
![]()
Sant d. Har lekt md tanken på ein tatovering eg og men bler nok bare md tanken tenke eg
.
Har alltid sett for mg at d gjør så vondt. Sko eg hatt tatovering måtte d vært på skulderbladet tror egDet gikk faktisk utrolig greitva ikke vondt, faktisk ikke ubehagelig hellår..bare litt ubehagelig i kanskje to sekund i løpet av tia det tok å ta to tatoveringer
E heilt åverraska øve kor lite vondt det faktisk va![]()
Har alltid sett for mg at d gjør så vondt. Sko eg hatt tatovering måtte d vært på skulderbladet tror eg