Dialekt-tråden

95d6b7f7e7331f63a4ed5c6099d597c2

Vurdere å ha han hær i enn elle aen form. Pluss kanskje fødselsdagen t lillegutt. Han hette Hugo, men kje oppkalt itte figuren altså :-P

Akkurat Ferdi m siste kunden men for dagen.. men må vel setta her t 16.. blæ.

Weeeee :D då e æ tatovert! D va ikkje vondt i d heile tatt jo..bare pittelitt ubehagelig ei gang når det blei tatovert liksom på sida av ribbeinet og ikkje bare rett oppå.
E kjempefornøyd me begge to :D legge bare ud den bag øre, den på ribbeina e fortsatt dekka me plast :p
image.jpg

Weeeee :D då e æ tatovert! D va ikkje vondt i d heile tatt jo..bare pittelitt ubehagelig ei gang når det blei tatovert liksom på sida av ribbeinet og ikkje bare rett oppå.
E kjempefornøyd me begge to :D legge bare ud den bag øre, den på ribbeina e fortsatt dekka me plast :p
Vis vedlegget 137755

Kult. Nå æ æg nesten litt sjalu. He bare litt tatovering abstinense :-P hehe. Va fine. He vurdert sånn bak øyra tattoo æg au, men klare kje bestemma mæg for motiv :-P

Kult. Nå æ æg nesten litt sjalu. He bare litt tatovering abstinense :p hehe. Va fine. He vurdert sånn bak øyra tattoo æg au, men klare kje bestemma mæg for motiv :p

Takk :) æ he heldigvis visst siden ungdomsskolen at æ sko ha noter bak øre :p men d e frykteli møje fint å velge mellom! E jo bare fantasien som sette grense :)

Følte forresten æ hadde ein veps eller no som bbbbzzzz-a rondt inni håve mitt mens det blei tatovert bak øre :p

Sant d:). Har lekt md tanken på ein tatovering eg og men bler nok bare md tanken tenke eg:).

Det gikk faktisk utrolig greit :) va ikke vondt, faktisk ikke ubehagelig hellår..bare litt ubehagelig i kanskje to sekund i løpet av tia det tok å ta to tatoveringer :)
E heilt åverraska øve kor lite vondt det faktisk va :o

Det gikk faktisk utrolig greit :) va ikke vondt, faktisk ikke ubehagelig hellår..bare litt ubehagelig i kanskje to sekund i løpet av tia det tok å ta to tatoveringer :)
E heilt åverraska øve kor lite vondt det faktisk va :o
Har alltid sett for mg at d gjør så vondt. Sko eg hatt tatovering måtte d vært på skulderbladet tror eg

Back
Topp