Dialekt-tråden

Håpe på ihvertfall ein time. Han våkna nettopp og då like han å sitta i armene mine å få kos mens han våkne skikkelig:-). Så sitte md ein liden ein i armene nå så vil ha masse kos:-)

En time e vel en god liur ja. Helst halvanna kanskje :p
Deilig å sitte med en som vil ha masse kos ;)

Håpe somregel på halaen time og någen ganger slår han t md d og. Han sovna faktisk igjen i armene mine så sove nå og:-)

Håpa å snupps får sæ en god times kvil. Helst to :) åh, det e deeili:)

Håpa å snupps får sæ en god times kvil. Helst to :) åh, det e deeili:)
Nå ligge an på brystet mitt å sove. Nyde d:-). Sjølv om an sikkert snart våkne for har vel snart sove i ca 2 timer md ett par små oppvåkninger på ett par min innimellom

Nå ligge an på brystet mitt å sove. Nyde d:-). Sjølv om an sikkert snart våkne for har vel snart sove i ca 2 timer md ett par små oppvåkninger på ett par min innimellom

Ååw :) ja, bærre å nyte det ;)

Ooooh. Dialekt trå. Så kjekt. Sjøl om at æg sikkart vil slita å huska å skriva dialekt. Blir liksom bare automatisk bokmål på plassen som hær :-D

Ooooh. Dialekt trå. Så kjekt. Sjøl om at æg sikkart vil slita å huska å skriva dialekt. Blir liksom bare automatisk bokmål på plassen som hær :-D

Hehe, du kjæm nok fort inn i det ;) har skrevve bokmål på nån innlegg her skal æ innrømme. I rein glømsel :p fort gjort :)

Skrive jo dialekt på mld å Facebook å sånn, men så fort æg havne inn på forum å sånt så blir dæ bokmål :-)

Har det sånn æ å :p e så vant te bokmål her inne, at det blir fort sånn. Men ganske arti med en eia dialekttråd å :D

Hehe kjenne t d.. av ein eller aen grunn går eg automatisk øve på bokmål:-)

Nå har ein sutrete gutt så e øvetrøtt og veldig klar for sengå itte kun å ha sove i 30 min mellom kl 12 og nå

Åh, det blei altså ikkje flere goe kvila? Her e frøkna i seng allerede. Spiste fem, bada ho og auan datt igjen. Så blei tidlig kveld på ho :p

Åh, det blei altså ikkje flere goe kvila? Her e frøkna i seng allerede. Spiste fem, bada ho og auan datt igjen. Så blei tidlig kveld på ho :p
Nei varte i 30 min den andre luren sjølv om han egentlig burde ha sove lenger. Så fekk kvelds ca kl 17, stell rett ittepå og flaske/pupp i sengå rundt halv 6 så øve i sprinkelsengå. Då herja han litt der trøtt så an va før d blei skikkelig sutring og hylgrining fordi han va trøtt men å finne søvnen sjølv ska an ikkje:-/. Sovna på skulderen min og ligge nå på brystet mitt å sove

Hehe kjenne t d.. av ein eller aen grunn går eg automatisk øve på bokmål:-)

Men æ jo kjekt mæ dialekt. Å ser jo ut som dæ æ litt liv i denne tråen. Min måned hær inne æ ganske død for tiå. Så kjekt å ha en plass å jabba litt av å t :-D

Men æ jo kjekt mæ dialekt. Å ser jo ut som dæ æ litt liv i denne tråen. Min måned hær inne æ ganske død for tiå. Så kjekt å ha en plass å jabba litt av å t :-D
Har klømt an litt ud av og t men nå ser d ud som der e litt liv igjen i an:-). E du fra nerøve jæren ein plass? Ser sånn ud på dialekten:-P

Har klømt an litt ud av og t men nå ser d ud som der e litt liv igjen i an:-). E du fra nerøve jæren ein plass? Ser sånn ud på dialekten:-P

Haha. Æ frå Jæren ja. Bryne for å vær presis. Men bur oppe på Karmøy nå :-O Du då? Ser jo ud å vær litt i nærheten du au, men kanskje hakket nord for Jæren :-P

Haha. Æ frå Jæren ja. Bryne for å vær presis. Men bur oppe på Karmøy nå :-O Du då? Ser jo ud å vær litt i nærheten du au, men kanskje hakket nord for Jæren :-P
Hehe ja eg e nå fra bittelitt nord for bryne ja:-). Stavanger for å vær nøyaktig :-P. Men bor på sola nå då:-)

Back
Topp