D e godt nånn gang d å sjøSer på d av og t når eg komme på d. Men sovna fra alt igår eg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D e godt nånn gang d å sjøSer på d av og t når eg komme på d. Men sovna fra alt igår eg
Å nei, d syns æ itjMe kan ikkje la tråden dø ut![]()
Tok mg ein kopp kaffe eg. Funka litt men kjenne eg gjerne sko hatt ein time eller 2 t md søvn![]()
Go morn, go morn!Kor det går me dæ å lille?
![]()
Ja, d syns æFår holdan i live
Koss går det med dåkk?![]()
Får skravle i vei her ogMe kan ikkje la tråden dø ut![]()
God mårenGod morge alle![]()
Veldig viktigtD e godt nånn gang d å sjøvekti m søvn !
Kan ikkje ligga å sløva md små i husFikk teslutt drægd mæ opp av sengafrøkna ville vesst ikje sove meir enn knapp en halvtime, så bei lite søvn
no e det kaffetid!!
Får skravle i vei her og![]()
God måren.
Ja, d syns æ
Bra m oss, æ har fri i dag så akkurat no litt æ på sofan under teppe å trøkke på tlf. Kailln jær d samme. Tuppa e i bhg.alt bra m dåkker å?
D e godt da. Æ ligg å vrir mæ æ..Veldig viktigt. Når eg fyst legge mg så sovne eg fort fra d mesta sjølv om eg gjerna prøve å gjør någe aent før eg sovne
Kos dåkk på barsetreffSå greit med fri dålanghelg!
Alt går fint her janå ska me ut og gå tur ner te byen. Barseltreff idag
![]()
Planer idag da?Ja, må jo det
Go måren sjøl![]()
Eg gjorde d når eg va høygravid t gubbens store irritasjonD e godt da. Æ ligg å vrir mæ æ..
Kan ikkje ligga å sløva md små i hus. Mini sove her nå, sovna på turen, våkna idé eg stoppa vognå men fekk vugga han i søvn igjen. Nytte ikkje md kun 30 minutters lurer her i hus
. Kaffe e viktigt. Hatt 1 kopp t nå eg. Får se om eg koke mg någe mer. Gubben sprang avgårde md kannen han kokte i morges:-/
Håpe på ihvertfall ein time. Han våkna nettopp og då like han å sitta i armene mine å få kos mens han våkne skikkeligNei, tydeligvis ikkjeho pleie å ha en laang lur på morran. Som passe mæ perfekt på trøtte mandaga. Men ho ville vesst legg sæ allerede 6 igår, så førrventa jo at det bei en tidlig morran
kor leng ska din søv?
Her e æ bynt på kopp 2. Og energinivået gikk no såpass opp at alt husarbeid e faktisk gjortog lille søv godt
![]()
Det går fintmen han e blitt litt tett i nasen
Med dåkk då?