Må gjør någe md dHer va me treige opp idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må gjør någe md dHer va me treige opp idag![]()
Må gjør någe md d. Nettopp lagt mini eg. Han var så trøtt stakkar
![]()
Her hadde han ein liten grinetokt men hjalp md litt kos og puppHer e mini ennå oppe... Eller, han sove jo litt innimellom heila tiå![]()
Her hadde han ein liten grinetokt men hjalp md litt kos og pupp![]()
Ja d gjør somregel dHehe, det funke alltid![]()
Må komma litt inn her ogHerren ha æ mæsta glømt tå![]()
Åja, d syns æ noMå komma litt inn her og![]()
Nja ikkje så møje. Skravle her og lagt mg i sengå. Va så kalde. Der då?Åja, d syns æ nosyns d e rart å skriv på dialækt men
![]()
Ka Gjør dåkk i kveld da?
Ligg på sofan å sher åndenes makt. Under pledde fer at d va kaldt t mæ å.Nja ikkje så møje. Skravle her og lagt mg i sengå. Va så kalde. Der då?
D går i dag ja. Syns eg har sett någe reklame på dLigg på sofan å sher åndenes makt. Under pledde fer at d va kaldt t mæ å.
Jada, bynt vel forje søndag tru æD går i dag ja. Syns eg har sett någe reklame på d![]()
Får ikkje md mg når alt starte opp md nye sesonger egJada, bynt vel forje søndag tru æ![]()
Itj æ hellerFår ikkje md mg når alt starte opp md nye sesonger eg![]()
Ser på d av og t når eg komme på dItj æ hellermen æ syns d e kjekt å sjå på åndenes makt
Tok mg ein kopp kaffe eg. Funka litt men kjenne eg gjerne sko hatt ein time eller 2 t md søvnHerrefred kor trøtt man sku væreligg å venta på at snupps ska søv så æ kan søv litt tell. Å sovne etter tåll inatt å stå opp sju va vesst førr tidlig førr mæ
![]()