D komme t å gå fortNéei,tælle daga no...19 daga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D komme t å gå fortNéei,tælle daga no...19 daga![]()
Er herligt å komma sg ud av og t. Ikkje så ofte d skjer siden maen har trening 2 ganger i ugå og møje å følla opp md d men eg passe på at eg og får mine turer ud. Eg må bare amme mini før eg drar ud så klare de sg någen timer aleina
.
Her har eg delamma fra starten pga dårlig vektoppgang så ikkje vært ett problemHer e det ennå litt sånn uforutsigbart med ammingå..den kan gå ein time eller fira imellom..så tør ikkje ver vekke någe ennå
Eg pumpa meg og testa flaska på an då, sånn at me konne bruga det litt, men det likte han visst ikkjecil verken ha flaska eller tutt
![]()
D komme t å gå fort![]()
Håpe no dm gjør dWohode dagene går nok fort!
![]()
Her har eg delamma fra starten pga dårlig vektoppgang så ikkje vært ett problem. I tillegg spise han litt fast føde og nå
. Men e helst på kveld og natt han vil amma då og vært avhengig av å bli amma i søvn så gjør at d ikkje alltid e liga lett å planlegga å gå ud på kveldstid siden gubben slide å amme an i søvn. Men satse på at an sovne liga greit i kveld så an gjorde igår kveld
![]()
Næj,e nr 2 ☺ mn 10år sia sist daE det den fysste babyen?![]()
Næj,e nr 2 ☺ mn 10år sia sist da![]()
JodaAah, men då har du jo ihvertfall gjort det ein gang førsjøl om det va ei stonn siden
![]()
Jodahåpe d går like knirkefritt dn hr gangen å
![]()
Ja,gikk fortFår håpa det
Alt jekk enkelt og greit sist?
Håpe min evt neste fødsel og blir som den eg hadde nåhehe
TakkerAh, greit det då. Ja, din e jo litt endre enn min
Haha, ja e vel ikkje så lett for mennene å amma di i søvn
Får håpa det går fint ikveld. Lykke te te gubben![]()
Ja,gikk fortåsså har æ ganske så stor smærtetærskel så syns itj d va så innmari vondt egentli,hadd ingen smertelindring og syns hele prosessen va grei
![]()
Å no så regne æ m dn går like fort om ikke forter,for æ fjerna livmortappen i fjor å d ænhar hørt e jo at fødseln går rasker![]()
Ja,mn e mang som har skrækk historia åssåSå bra då
Ja, her og jekk det fort! Hadde lystgass og satt litt i badekar.. Men det var detsyns og at heila opplegget egentlig va heilt greit
![]()
Ja,mn e mang som har skrækk historia åsså![]()