Ikke prøvd white noise enda. Får prøve det en kveld hvis alt annet skjærer seg![]()
Gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke prøvd white noise enda. Får prøve det en kveld hvis alt annet skjærer seg![]()
Skjønne ikkje koffer eg ikkje har prøvd d førGjør detoppdaga sjøl kor nøtti det faktisk va en kveld der æ helte på å bi gærn førr ho aaldri roa sæ eller klart å sovne. Pltselig gikk det et kvarter med lyden og lett stryking på ho og ho va sovna
![]()
Om du prøve det, må du førtell mæ om det funke på dinSkjønne ikkje koffer eg ikkje har prøvd d før.
E kanskje deffør æ føle mæ som ei gammel bestemor der æ sitt på en lørdagskveld og strikke![]()
Va ikkje et lite prosjekt du bynte påHihiser den... Prøvde meg på strikking i vinter eg..det ligge ennå et halvferdig teppe i ein pose i hjørna på soffen
haha
Va ikkje et lite prosjekt du bynte påæ har sjøl fleire teppa æ aldri ist å strekke på. E så kjedelig strikk
artiare å hekle de faktisk. Går mykje fortare fremover
![]()
Det einaste æ kan hekle e teppe. Bestemorruter eller sikk sakk mønsterHekling har eg aldri fått dreisen påhehe! Kanskje eg ska prøva det neste gang
![]()
Ska dOm du prøve det, må du førtell mæ om det funke på din![]()
Det einaste æ kan hekle e teppe. Bestemorruter eller sikk sakk mønster![]()
Bare det hørtes jo avansert ud![]()
![]()
Haha, ja... Va via youtube eg fekk gang på strikkingå ogHøres værre ut enn det eyoutube e en fin ting
![]()
Haha, ja... Va via youtube eg fekk gang på strikkingå og![]()
Det e ganske genialt![]()
Her ogHurra! Idag e det barseltreff igjen![]()
Ja syns også dYay, det e gøy![]()
Ja syns også d. Nettopp komt hjem å prøve å få mini t å sova
![]()
Mini sov i 1.5 time:-O. Måtte vekke han sånn at eg får an t å sova rondt kvelden igjenNettopp komt hjem me og nå![]()
Mini sov i 1.5 time:-O. Måtte vekke han sånn at eg får an t å sova rondt kvelden igjen![]()