Dialekt-tråden

Ikke prøvd white noise enda. Får prøve det en kveld hvis alt annet skjærer seg :-)

Gjør det ;) oppdaga sjøl kor nøtti det faktisk va en kveld der æ helte på å bi gærn førr ho aaldri roa sæ eller klart å sovne. Pltselig gikk det et kvarter med lyden og lett stryking på ho og ho va sovna:)

Gjør det ;) oppdaga sjøl kor nøtti det faktisk va en kveld der æ helte på å bi gærn førr ho aaldri roa sæ eller klart å sovne. Pltselig gikk det et kvarter med lyden og lett stryking på ho og ho va sovna:)
Skjønne ikkje koffer eg ikkje har prøvd d før:-P.

Hihi :p ser den... Prøvde meg på strikking i vinter eg..det ligge ennå et halvferdig teppe i ein pose i hjørna på soffen :p haha
Va ikkje et lite prosjekt du bynte på :p æ har sjøl fleire teppa æ aldri ist å strekke på. E så kjedelig strikk :p artiare å hekle de faktisk. Går mykje fortare fremover :p

Va ikkje et lite prosjekt du bynte på :p æ har sjøl fleire teppa æ aldri ist å strekke på. E så kjedelig strikk :p artiare å hekle de faktisk. Går mykje fortare fremover :p

Hekling har eg aldri fått dreisen på :p hehe! Kanskje eg ska prøva det neste gang :p

Back
Topp