jenta86
Gift med forumet
Hadd væll jlart d utn problem han sikkertJeppda e han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadd væll jlart d utn problem han sikkertJeppda e han
Joda, men da snakker vi engelsk isteden veit duHørre ikkje du allslags rare dialekter når du e på jobb då?![]()
Ja, da går i ball før ho gamle mor![]()
Haha, nei det skjer vel ikkje ;p
Nope! Han e for slakk...og for dårlig til denslags![]()
![]()
Får stram han opp littheldigvis e samboer å gla i å lag mat. Han som fikk mæ interessert i kokkelering.
Kanskje ikkje så rart han lik det.han gikk jo kokkeskolen å kjøttfaget![]()
Hehe, då hadde det jo bare vært rart om han ikkje likte det ja
Nei, han min har aldri inyeressert seg nok te å læra någe.. Han kan laga spaghetti liksom...men eg syns det e greit å laga det sjøl og egentlig.. Så vett eg ka eg får
![]()
Æ lik å lag middagen no førr da får æ ei lita stund i fred på kjøkkenet. Og ha får kosa seg med likja etter jobb. Ho glise jo fra øre te øre me en gang pappaen kjæm heim og ho ser hanhaha
Fikk knipsa bilde av de når ho satt i vippestolen og han kom heim fra jobb. Begge to i storglisinga. Det bei sendt rett te fremkalling. Herlig bilde!![]()
Så koooosviktigt å fanga sånne øyeblikk!
Ja, det e jo greit med litt aleinatid som du seie![]()
Ja. Einaste aleinatid e har blir ukeshandlinga hver mandagskveld og den middagslaginga![]()
Eg har nesten ingen aleinatid...bare når eg dusjemen har ikkje hatt så veldig behov egentlig... Han e så enkel i drift denne ungen
Men det kan nok fort endrast![]()
Hehe. Når kvelden kjæm her å ho har hadd de skikertoktene sine, så kjenn æ at aleinatid - jatakkpleie å ta ho me inn på badet på leketeppet på golve mens æ dusje. Så bikje aleinatid der heller
![]()
Ja, om det blir skriking så e det jo greit med litt pauseeg har hatt min med på badet i vippestol.. Men gidde ikkje det kver gang
![]()
Ja![]()
Ser den. Dusje ofte når gubben har ho, men enkelte dags bi man fort utgulpa å om man ska ut av huset e det litt dumtda må ho værr me inn når æ ska dusj
![]()
God ittemiddag bler d nesten nåGo morgenplana før i dag?
Greit at det går an å ha di med på badet om det trengs ja
Her har eg hatt han med på morningen...viss eg ikkje gidde venta på at gubben ska stå opp![]()
Smarthar du han i vippstoln da?vårres like ikje å sett der førr lenge om ho e veldig våken. Rett å slett førr ho får ikke sprella nok i den
![]()