Kan jo være deffør da. Bra det har ordna sæHan har drukke godt md hipp t nå men begynte md antibiotika torsd forrige uga pga ørebetennelse og begynte itte d å tulle md hipp. Men fått i an ein del i dag då.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo være deffør da. Bra det har ordna sæHan har drukke godt md hipp t nå men begynte md antibiotika torsd forrige uga pga ørebetennelse og begynte itte d å tulle md hipp. Men fått i an ein del i dag då.![]()
Hehe. Godt du har en tålmodig mann![]()
Eg gløyme å følla me på denne tråen
Haha, nei det skjer vel ikkje ;pHan har jammen ikkje så mye valg.. Alternativet e jo at han må laga middag sjøl, og det skjer jo aldri![]()
Ja, da går i ball før ho gamle morFy skamhar du glømt an uuud?
![]()
Ja, eg veitDet e førr dårlig/![]()
![]()
Om eg ikkje gløyme da ut soDa heng du m fra no a![]()
Lura på om han darre språkmester torp hadde klart å plassera oss på karte utfrå denne trådn her...
Go morgenplana før i dag?
Kanskje da.Haha, æ tvile ikje på at han faktisk hadd klart det![]()
Go'morgen!Go morgenplana før i dag?
Haha! E d han fra Joker reklamen på radion d?Lura på om han darre språkmester torp hadde klart å plassera oss på karte utfrå denne trådn her...
JeppHaha! E d han fra Joker reklamen på radion d?![]()
Ja, sei da. Må vel ryddaGo'morgen!idag e d lønsjdate m ei vænninne,vask litt kleia,skifte sengkleia på alle sengern å vask soverommet
Enn dr da?