Dialekt-tråden

Tydeligvis ikje :p burde kanskje begrensa all husarbeidet æ gjor i går. Trur det va det som sleit kroppen heilt ut :p
Åh, kunne trengt mæ en hyttetur æ å. Som du sei, godt å komme sæ vekk litt ;)

Ja, kan ver greit å begrensa seg litt med det mesta :p
Åååh, nå e me på vei hjem fra hyttå.. Va digg å ver vekke ei stonn! Har egentlig ikkje lyst å komma hjem eingang..for eg vett at gubben ikkje har støvsugt eller rydda :(
Møkkamann :p

Ja, kan ver greit å begrensa seg litt med det mesta :p
Åååh, nå e me på vei hjem fra hyttå.. Va digg å ver vekke ei stonn! Har egentlig ikkje lyst å komma hjem eingang..for eg vett at gubben ikkje har støvsugt eller rydda :(
Møkkamann :p

Åh, så du har vært på hytta uten gubben? Typisk min mann det der og han.

Han e flenk te masse, men når æ hadde vært hos familien min i totalt to uke me snuppa kom æ heim te å mått ta shaining av heile huset..
Han hadd huska søpla da :p

Åh, så du har vært på hytta uten gubben? Typisk min mann det der og han.

Han e flenk te masse, men når æ hadde vært hos familien min i totalt to uke me snuppa kom æ heim te å mått ta shaining av heile huset..
Han hadd huska søpla da :p

Ja, han ville ikkje verme inn...så det va bare meg og mini + mine foreldre (e dis hytta)
Herregud for någen sløve menn :p haha! Eg blir irritert når han ikkje har gjort någe. Han hadde fonne fram støvsugeren bare...

Ja, han ville ikkje verme inn...så det va bare meg og mini + mine foreldre (e dis hytta)
Herregud for någen sløve menn :p haha! Eg blir irritert når han ikkje har gjort någe. Han hadde fonne fram støvsugeren bare...

Men bra dokk kosa dokk på hytta i det minste ;) ja :p æ elsk fyrn, men å overrask kjerringa me nyvaska hus VA tanken.. han bærre glømt å gjennomfør det -.-

Men bra dokk kosa dokk på hytta i det minste ;) ja :p æ elsk fyrn, men å overrask kjerringa me nyvaska hus VA tanken.. han bærre glømt å gjennomfør det -.-

Ja, det blir litt for ofte bare med tanken her og :p komme vel aldri te å endras heller...

Såå. Ka e dagens plana førr dokker?:)

Såå. Ka e dagens plana førr dokker?:)
No ligg æ stappmætt oppi soffan å kose m kattepusn,mns gubben og bikkja e ut på tur å jenta sitt å snakke m ei venninne i tlfn :)
Så bli bare avslappning ræstn av kvelln å :D

Uvisst her.. Får se om gubben har någe planer når han komme hjem :p
Eg har gjort det eg sko idag.. Som va å gå tur :p
Du då?
Flenk du e så har gått tur da :) her e akkurat middagen fordøyd å gubben kose sæ me ei smått suttrsness jenta :p bynne å nærme sæ kveld førr ho:p så ska æ planlegge ukas middag å dra på ukeshandling :)

No ligg æ stappmætt oppi soffan å kose m kattepusn,mns gubben og bikkja e ut på tur å jenta sitt å snakke m ei venninne i tlfn :)
Så bli bare avslappning ræstn av kvelln å :D

Høres deilig ut ;)

Flenk du e så har gått tur da :) her e akkurat middagen fordøyd å gubben kose sæ me ei smått suttrsness jenta :p bynne å nærme sæ kveld førr ho:p så ska æ planlegge ukas middag å dra på ukeshandling :)

Flink som tar ukeshandel! :)
Her va me flinke før...men har blitt sløvt itte at mini kom :p

Flink som tar ukeshandel! :)
Her va me flinke før...men har blitt sløvt itte at mini kom :p

Bynte påan igjen me det tre uke sia. Sklei heilt ut ette likja va født her å :p man bestemme jo plutselig ikke sjøl katti man kan spise :p

Back
Topp