D bli nånn historia å snakk om seiner ja![]()
Ååja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D bli nånn historia å snakk om seiner ja![]()
Tydeligvis ikjeburde kanskje begrensa all husarbeidet æ gjor i går. Trur det va det som sleit kroppen heilt ut
Åh, kunne trengt mæ en hyttetur æ å. Som du sei, godt å komme sæ vekk litt![]()
E det en bra app? Hørt my snakk om den her og der. Gratis?![]()
Æ bruke bare S Health som e inne på samsungen fra før![]()
Ja, kan ver greit å begrensa seg litt med det mesta
Åååh, nå e me på vei hjem fra hyttå.. Va digg å ver vekke ei stonn! Har egentlig ikkje lyst å komma hjem eingang..for eg vett at gubben ikkje har støvsugt eller rydda
Møkkamann![]()
Syns den e brae gratis, men kan oppgraderas og, då koste det peng..
Bruke endomondo og myfitnesspal samen![]()
Åh, så du har vært på hytta uten gubben? Typisk min mann det der og han.
Han e flenk te masse, men når æ hadde vært hos familien min i totalt to uke me snuppa kom æ heim te å mått ta shaining av heile huset..
Han hadd huska søpla da![]()
Trur æ må sjekk de appan ut dakanskje de e bedre enn s health
![]()
Ja, han ville ikkje verme inn...så det va bare meg og mini + mine foreldre (e dis hytta)
Herregud for någen sløve mennhaha! Eg blir irritert når han ikkje har gjort någe. Han hadde fonne fram støvsugeren bare...
Ja, du får prøva deg fram![]()
Sku last ned endomondo no.. visa seg at æ har tatt så my bilda å video av likja mi at æ har ikke plasshaha
Men bra dokk kosa dokk på hytta i det minsteja
æ elsk fyrn, men å overrask kjerringa me nyvaska hus VA tanken.. han bærre glømt å gjennomfør det -.-
Såå. Ka e dagens plana førr dokker?![]()
No ligg æ stappmætt oppi soffan å kose m kattepusn,mns gubben og bikkja e ut på tur å jenta sitt å snakke m ei venninne i tlfnSåå. Ka e dagens plana førr dokker?![]()
Flenk du e så har gått tur daUvisst her.. Får se om gubben har någe planer når han komme hjem
Eg har gjort det eg sko idag.. Som va å gå tur
Du då?
No ligg æ stappmætt oppi soffan å kose m kattepusn,mns gubben og bikkja e ut på tur å jenta sitt å snakke m ei venninne i tlfn
Så bli bare avslappning ræstn av kvelln å![]()
Å no for jenta ut for hu skull visst på bowlingHøres deilig ut![]()
Flenk du e så har gått tur daher e akkurat middagen fordøyd å gubben kose sæ me ei smått suttrsness jenta
bynne å nærme sæ kveld førr ho
så ska æ planlegge ukas middag å dra på ukeshandling
![]()
Flink som tar ukeshandel!
Her va me flinke før...men har blitt sløvt itte at mini kom![]()
Bynte påan igjen me det tre uke sia. Sklei heilt ut ette likja va født her åman bestemme jo plutselig ikke sjøl katti man kan spise
![]()