Det gjere eg å, bli lettare daKeslags dialekt har du?
Ja, blir møye lettere då
E fra Stavanger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjere eg å, bli lettare daKeslags dialekt har du?
Er iallefall d eg har hørt fra andre:-/. Billig e d ikkje iallefallFy flate, æ d såpass au ja?!Skjønna dæ at e må nå bærre sjå laaangt (!) ette å bygge mitt eiga hus, å værtfall få d arkitekttegna
![]()
Je har kutta ut dialekta mi jeg før det at da je fløtta hit je bor nå så skjønte døm itte å je sa visstnok...Arti trå! Æg like å skriv dialækt æg, så på face å sånn skriv æg trøndersk.
Men vart halshøgd innpå her for mang år sia når æg skreiv dialækt, så da kutta æg ut d inn hær.
Nei, d går fort någå krono på husbygging, altså... Men så hærle når d ændele æ falogt te å fløtta inn da!Er iallefall d eg har hørt fra andre:-/. Billig e d ikkje iallefall
Glede mg veldig t den dagen kommeNei, d går fort någå krono på husbygging, altså... Men så hærle når d ændele æ falogt te å fløtta inn da!![]()
Dæ skjønna e godt!Glede mg veldig t den dagen komme![]()
Så nå ska me ut å se på kjøkken i mårå hvis formen t mini e greiDæ skjønna e godt!![]()
Hehehdu leve no einda sjer æ
![]()
Skjønne,skjønneJo da, men snakke om BV sånn som d va før i tiin
Ja man tenke ikke over at enkelte ord som vi bruke ikke e vanli over resten av landet![]()
Ja,e billi...regne m vi bli å flytte forhåpentligvis inn før jul,hvis ikke rett etter
Hadd itj æ møtt gubben,så tru æ itj d hadd blitt så my hus på mæ gitt![]()
Fæ krysse fingre får at formen æ grei i mårgå da!Så nå ska me ut å se på kjøkken i mårå hvis formen t mini e grei
Håpe på dFæ krysse fingre får at formen æ grei i mårgå da!![]()
Hmm, spørs kå du har i hus da?Ingen som kan kom med nå tips te ka æ kan årn mæ te kveldsmat som e sunt men veldig godt??
Har så lyst på godteri at æ tok mæ ei riskake av ongan med nugatti på! Haha
Ingen som kan kom med nå tips te ka æ kan årn mæ te kveldsmat som e sunt men veldig godt??
D probleme har æ kvar kveil. Løst på nå godt å kain næstn leit igjennom skape fer å sjå om æ finnj nokka. Itj bra :OIngen som kan kom med nå tips te ka æ kan årn mæ te kveldsmat som e sunt men veldig godt??
Ska'kke skryte av mye dialekt her akkurat. Men arti å lese litt![]()