E jo arti å prøv å førrstå ainner si dialektHaha, eg må le
Må sei meg fornøyde med denne tråden ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
E jo arti å prøv å førrstå ainner si dialektHaha, eg må le
Må sei meg fornøyde med denne tråden ja![]()
Nei,han hadd huse før æ traff hanså han reiv d for å så bygg nytt
![]()
E jo arti å prøv å førrstå ainner si dialektska innrøm det e endel her æ ikje ane ka det står
![]()
Hihi, tror eg forstår det mesta
Men e jo ganske løye å lesa ligavel!
ka du e utdanna som da?Åja, sånn sett.her bi vi nok å kjøp oss hus om et år eller to. Må først få mæ jobb innaførr utdannelsen min, så birre hus
![]()
Godt språkøre du har dahehe. Æ har nesten nettopp lært mæ ka løye e
![]()
ka du e utdanna som da?![]()
Haha
Ja, har vel egentlig alltid likt å prøva meg på andre dialekter
Ska ikkje påstå at eg får det te, men.. Kjekt å prøva. Men det hørres alltid bedre ut i håve enn når det komme ud![]()
Flink du e daBachelor innaførr økonomi og ledelse. Skal skrive bacheloroppgaven over jul, så har æ graden. Tok alle eksamena no i mai, men å være høygravid med endel plaga gjor at æ ikje bei heilt ferdigmen no e æ uansett i permisjon med lille te neste mai så
![]()
Flink du e da![]()
![]()
Ja,mn du veit du snart e færdiPrøvelitt småsurt å bære være 15 studiepoeng unna en ferdig grad. Men egentlig e æ bære fornøyd me at æ klarte å ta eksamenan
![]()
Ja,mn du veit du snart e færdiu can do it!!
![]()
HeheTakkjoda, æ skal klare det
veit ka æ ska skriv om, e bære arbeidet som må gjøres. Å må gjennomføre en spørreundersøkelse blant studentan i byen æ bor i.. Det e det kjedelige arbeidet
![]()
HeheGodt å bli færdi m d da
![]()
NordmøreE bor i Bodø førr tia, men har ikke fått me tell å lægg om dialekta av den grunn..enn du?
Ja,man må vær sosial utnom heimen åJa, det e santgleda mæ sånn te å få mæ en jobb innaførr utdannelsen min. Godt å være heime me lillesnupps, men kjenne jo at æ savne sosial omgang me voksne folk
å så like æ å jobbe så
![]()
Ja,man må vær sosial utnom heimen åæ e ganske så rastløs av mæ,å kjenne d allerede no at æ kjede mæ...ei uke før permisjon bynje lixom
![]()
Itj santJa. Aldri skravla så mykje her inne på bv som i permisjonen min ihvertfall. Å bærre snakka babyspråk heile dagen bi man jo litt hautullat av. Samboer e jo heime på ettermiddagan, men blir lange daga aleina me jenta mi uansettalle æ kjenne stortsett e jo på jobb on dagan uansett
![]()
Itj santbli væll nå i dn durn hr å
e fler som e i permisjon hr æ bor no,mn dm e liksom itj i min vennekrets,å da bli d vanskelig
veit d e fler som e gravid åsså,så får sjå om d bli nå barseltreff ihvertfall
![]()
Æ savna åsså barselgruppe når æ va hjemme i perm. De arrangerte ikke nå gjenna helsestasjon?Da bi det vel litt værreom ikje du får prøv å bi kjent me di
sku ønsk æ kjent fleir som e i perm. Kjenne ei, men ho e så opptatt me oppussing av hus og skole. Skjønne ikje korsn ho får tid te alt
sku ønsk æ å hadd ei barselgruppa. Ser koselig ut
![]()