Dialekt-tråden

Nei absolutt ikkje:-/. Men får se nå koss d går nå når så mange i oljå miste jobbene sine. Om d klare å påvirka boligmarkedet litt:-)
Kanskje d gjør d ja.. ;)

Kjekt me dialektår, månge fine der ute! Eg kan sjønna at ikkje adle e lika goe å forstå seg på :-) Løye å lesa ord og uttrykk fra andre kantar av landet; nåken av di e gresk for meg :-)

Hær må åss væra skikkele burtskjæmte mæ leieprisen - 6000,- i mnd(+strøm da, men bruka lite!), hus på åver 150 kvm å 5 såverum..!:-P Ikkje verdens mæst sentrale plass da, men d æ nå slek åss lika å bu :-)
Kor dåkker bor? Merke d e forskjell fra kor i landet ein bor ja

Kor dåkker bor? Merke d e forskjell fra kor i landet ein bor ja
I Gausdal, halvtimes kjøretur nord får Lillehammer :-) Ser kjæmpefårskjæl på prisen hær å på Lillehammer, faktisk..! Svigerfar betale 6000,- + strøm får ei leiligheit på 35 kvm på Lillehammer, å deinn æ ikkje spesielt sentralt eingång..!:confused:
Åss leie hus på ein gard, "langt te skogs" egentle, men æ tefreds mæ leieprisen altså! :-)

I Gausdal, halvtimes kjøretur nord får Lillehammer :-) Ser kjæmpefårskjæl på prisen hær å på Lillehammer, faktisk..! Svigerfar betale 6000,- + strøm får ei leiligheit på 35 kvm på Lillehammer, å deinn æ ikkje spesielt sentralt eingång..!:confused:
Åss leie hus på ein gard, "langt te skogs" egentle, men æ tefreds mæ leieprisen altså! :-)
Då e d jo forståelig at ein har sånne leiepriser:-P.

Ser ut som eg blir sittanes fast på soverommet i kveld. Mini lar mg ikkje komme mg ut før han sutre og våkne t:-/

Kjekt me dialektår, månge fine der ute! Eg kan sjønna at ikkje adle e lika goe å forstå seg på :-) Løye å lesa ord og uttrykk fra andre kantar av landet; nåken av di e gresk for meg :-)
Syns d e skikkelig arti æ å, æ lære masse nytt av d norske språk og om haue mett som tydeligvis skjønne meir enn ka æ trudd æ gjor :p

Back
Topp