Dette er vi takknemlige for akkurat nå

At det ser ut å gå så bra med lille foreløpig, at jeg har litt mer energi og at jeg føler mer og mer bevegelser. De siste dagene har det gått fra bobblefølelse til små spark :Heartred Jeg er også fortsatt veldig takknemlig og overrasket over å faktisk ha kommet så her langt i en graviditet. Og solen skinner idag!

Jeg er takknemlig for at kvalmen har begynt å avta, har nå trappet ned til 3 tabletter om dagen :hilarious:

Jeg er takknemlig for at mannen som trengte overtalelse for å bli med på nr. 3, gjentatte ganger gjennom svangerskapet har uttalt at han gleder seg og tenker mye på dette gjennom dagene. Han gleder seg uttrykkelig til babyperioden. Den perioden han tidligere har sagt han gjerne kunne hoppet over.

I dag er jeg superfornøyd med at kroppen fremdeles føles bra. 10km under Oslo Maraton godt under målet på 60min bekrefter følelsen av at formen fortsatt er duganes, og det er deilig når det nå nærmer seg halvveis!

I dag er jeg superfornøyd med at kroppen fremdeles føles bra. 10km under Oslo Maraton godt under målet på 60min bekrefter følelsen av at formen fortsatt er duganes, og det er deilig når det nå nærmer seg halvveis!
Meget imponerende!

Meget imponerende!
Det er utrolig deilig å være gravid og i fin form, jeg har hatt to skikkelig kjipe svangerskap tidligere med bare kvalme og rett-ut-på-sofa i månedsvis. Nyter dette siste til det fulle! :hilarious:

Det er utrolig deilig å være gravid og i fin form, jeg har hatt to skikkelig kjipe svangerskap tidligere med bare kvalme og rett-ut-på-sofa i månedsvis. Nyter dette siste til det fulle! :hilarious:
Så deilig! Ja da må man nyte det!

Skulle ønske 2. Trimester ikke sammenfalt med starten på forkjølelsessesongen her. Hadde ikke vært meg i mot å hatt denne beste perioden i ferien i stedet :laughing002

• Liker
Reactions: TKW
Back
Topp