Ja, men det er heldigvis også en sååå artig alder med masse snakking og morsomme utsagn, hihiJa det var virkelig en stor lettelse.
Så deilig med mer energi! Kan tenke meg det er full fart med alle følelser ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det er heldigvis også en sååå artig alder med masse snakking og morsomme utsagn, hihiJa det var virkelig en stor lettelse.
Så deilig med mer energi! Kan tenke meg det er full fart med alle følelser ja
Meget imponerende!I dag er jeg superfornøyd med at kroppen fremdeles føles bra. 10km under Oslo Maraton godt under målet på 60min bekrefter følelsen av at formen fortsatt er duganes, og det er deilig når det nå nærmer seg halvveis!
Det er utrolig deilig å være gravid og i fin form, jeg har hatt to skikkelig kjipe svangerskap tidligere med bare kvalme og rett-ut-på-sofa i månedsvis. Nyter dette siste til det fulle!Meget imponerende!
Så deilig! Ja da må man nyte det!Det er utrolig deilig å være gravid og i fin form, jeg har hatt to skikkelig kjipe svangerskap tidligere med bare kvalme og rett-ut-på-sofa i månedsvis. Nyter dette siste til det fulle!