Dette er vi takknemlige for akkurat nå

At jeg er nesten frisk fra bihulebetennelsen slik at tannverket og verkingen i kinnene og bak øyet er nesten borte, samt takknemlig for å sove gjennom en hel natt (i den grad ungene lar oss) med åpen nese!

Så er jeg takknemlig for at mannen er med eldste nå i ferien, så jeg får sove når minsten sover lur - og spesielt takknemlig når minsten da velger å sove i to-tre timer midt på dagen som er der mitt behov ligger.

At mannen endelig har ferie og drar lasset :Heartred

Takknemlig for at det gikk bra på ultralyden i dag. Vi fikk endelig se babyen vår, som ble målt til 9+4, er ifølge menstermin 9+3 idag så det stemmer jo ❤️✨️det var litt rart at det var overlegen denne gangen også, som vi ble godt kjent med gjennom hele svangerskapsavbrudd prosessen sist. Men ingen tegn på akrani eller andre avvik. Nå har det gått litt mer opp for meg at jeg er gravid og forhåpentligvis får baby i februar ❤️

Jeg er takknemlig for at jeg fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag og at alt ser bra ut med den lille ❤️ Er også utrolig takknemlig for at jeg har en så tålmodig mann nå når humørsvingningene mine er som verst.

At jeg kjente bevegelse for første gang idag! :love7 :crybaby2:Heartpink Jeg har kjent noe som jeg var usikker på tidligere, men ikveld var det tydelig og veldig typisk som beskrevet med små bobler. Føltes også litt som en lett knakking innenfra. Er førstegangs så hadde trodd det skulle skje litt senere enn 16+2. Så kult!

At jeg kjente bevegelse for første gang idag! :love7 :crybaby2:Heartpink Jeg har kjent noe som jeg var usikker på tidligere, men ikveld var det tydelig og veldig typisk som beskrevet med små bobler. Føltes også litt som en lett knakking innenfra. Er førstegangs så hadde trodd det skulle skje litt senere enn 16+2. Så kult!
Den beste følelsen :Heartred :Heartred

For at antibiotikaen endelig ser ut til å virke og energien min er på vei tilbake sammen med matlysten

Jeg er takknemlig for det fine været som plutselig kom tilbake, det gjør det så mye enklere å finne på ting med barna i helga.

Takknemlig for laaaaaang første time med en fantastisk jordmor igår ❤️ For å bli tatt på alvor og for at vi skal få ekstra oppfølging både i svangerskapet og etterpå pga en lang og vond vei for å komme hit.
Så herlig å få en god jordmor! :Heartred

Jeg er takknemlig for at jeg føler som om jeg har mer energi og overskudd til 2,5-åringen nå :Heartred (til tross for at hun virkelig er 2,5 år med alle sterke følelser og vilje som det innebærer:laughing002 )

❤️Så herlig å få en god jordmor! :Heartred

Jeg er takknemlig for at jeg føler som om jeg har mer energi og overskudd til 2,5-åringen nå :Heartred (til tross for at hun virkelig er 2,5 år med alle sterke følelser og vilje som det innebærer:laughing002 )
Ja det var virkelig en stor lettelse.

Så deilig med mer energi! Kan tenke meg det er full fart med alle følelser ja :p❤️

Back
Topp