Dette er vi takknemlige for akkurat nå

Takknemlig for at to-åringen har bestemt seg for å slutte med bleie helt på egenhånd. Da vi forsøkte å trene med ham, og tok fri fra jobb i vinter, fikk han omgangssyke, etterfulgt av at søstera fikk det, så ble uaktuelt å fortsette å trene med det kaoset hjemme.

Nå vil han ikke gå med bleie lenger, og er kjempeflink til å kjenne etter når han må tisse og bæsje. All bæsj går i potta, og mye tiss går på potta. Tørre netter etter han tok av seg bleia. Blir noen uhell, men det tåler vi. Motivasjonen hans er hvert fall på topp! Og det er jeg takknemlig for!

(Siden vi ikke har trent med han denne gangen, så tør vi ikke ta av bleia i barnehagen. Men han er solid sta, så jeg er spent på om vi, og de ansatte gjennom dagen, klarer å få bleia på han til uka. De ga opp på fredag. Ingen uhell da :dance018 bare noen dråper i buksa på slutten av luren, så kom resten i do.)
 
Jeg er takknemlig for at snart to-åringen sovnet av seg selv for andre dagen på rad. Vi har ligget å holdt i hånden helt til nå, men nå leser vi bok, synger natta sang og går ut. Så slukner barnet av seg selv :Heartred:love7Jeg syns det er litt vemodig jeg, tiden går så fort!
 
At mannen min er så tålmodig med meg nå når jeg er mye dårlig. Han er så flink å ta seg av frøkena på 9 mnd på morgenen slik at jeg får sove lenge.
 
Idag er jeg veldig takknemlig for at jeg har et badekar å ligge i, for musklene hyler etter en tung arbeidsdag :hungover: imorgen er siste dag på jobb, før jeg får fire uker ferie :Heartred
 
For den kuleste snart toåringen min :Heartred Mini har så mye humor og har en fantastisk personlighet. Jeg elsker å være mamma :love7:love7
 
Back
Topp