Dette craver vi nå?

Jeg craver pølse :hilarious: :hilarious: Med jækla mye sennep på!:hilarious:
Fortsatt ikke funnet noe saft som er 10/10.. også craver jeg dispenserbrus haha
Hva er kriteriene for saft som funker? Kan anbefale Synnøve kaldpresset rå eplejuice. Kaldpressingen gjør at mikronæringsstoffene blir bedre ivaretatt. Naturlig søt. Inneholder kun epler og ingenting annet. Sukkeret i eple er jo frigjort og fibrene ødelagt som i all annen juice og saft, men kjekt å ha et bedre alternativ ved de spesielle anledningene :happy:

Forrige svangerskap cravet jeg appelsin, men den måtte være KALD! ;)

Enda tidlig nå, så har ingen cravinger enda, men etter å ha lest tråden her fikk jeg lyst på sprøstekt brødskive med sjokade :laughing002

Brødskive med sjokade.
Ristet brød med kaviar, posjert egg, litt majones og dill. Så glad for at mannen min orker å lage det til meg morgen og kveld.

Er så kvalm.. spiser en del salte ting har også lyst på litt «lettere» mat pga kvalmen. Så gjerne salat, knekkebrød, gulrøtter osv.. Typen lagde pølsegryte i går, klarte å spise to spiseskjeer :grumpy: Men klarte å spise 5-6 jordbær

Jeg har lyst på burgere med ost, pizza, kebab og alt annet som kan fås på et gatekjøkken med middels håndhygiene :hilarious: Det klarer jeg greit å droppe (det ble riktignok indisk takeaway i dag), men det som overrasker meg mest er at jeg virkelig ikke har lyst på brus! Jeg er egentlig maks avhengig av cola zero/pepsi max, men nå orker jeg bare å drikke vann eller sur saft/juice.

Til dem som sa polarbrød med hvitost på facebook gruppa. Takk.. nå er det kun polarbrød med hvitost det går i

Appelsin (spot on som forrige svangerskap), vannmelon, surt smågodt, popcorn og bringebærsaft. Alt det sunne med andre ord :laughing002

Har ingen sterke cravings men merker jeg har mer lyst på salt, fett og kjøtt.. Bestilte pizza på fredag og det smakte himmelsk! Har også lyst å spise masse grønnsaker og generelt sunn mat, men det er nok mer hodet som styrer det ;)

Er så sulten! Har lyst på alt. Nå craver særlig ferskt brød med salami og majones! Ikke like god, men den kokte gravidsalamien får duge de neste månedene!

Er så sulten! Har lyst på alt. Nå craver særlig ferskt brød med salami og majones! Ikke like god, men den kokte gravidsalamien får duge de neste månedene!
Så enig når det gjelder brød og salami! Er så sykt at jeg ikke oppdaget den før i mnd 7 el noe forrige gang :laughing002

Ulvehunger når jeg først er sulten.. orker bare små porsjoner da, for å ikke trigge kvalmen alt for mye.
Men generelt mat som har mye smak. Sylteagurk, soltørkede cherrytomater, fetaost, digg indisk, pho... mat med mye umami :p

Så enig når det gjelder brød og salami! Er så sykt at jeg ikke oppdaget den før i mnd 7 el noe forrige gang :laughing002
Samma her! Var via forrige forum jeg fikk tips om den. Kjøpt inn i uke 4 denne gang :p

Eplejuice. Og ingenting gjør meg så kvalm som eplejuice:bored: Forstå det den som kan:confused005

Er konstant sulten og fysen. 6+2 nå og ikke kvalm enda. Har ikke fått insane cravings, men cravings kommer og går i perioder. Nå for tiden er jeg hele tiden litt fysen på bløtkokte egg med salt, grovbrød med leverpostei og agurk, norske jordbær, Snickers-is og Eldorado iste uten sukker. Brus frister ikke lenger. Jeg pleide å være avhengig av Pepsi Max, men nå syns jeg bare det smaker rart og er ikke godt lenger. Men den isteen kan jeg drikke litersvis av! :happy093

Tre ganger i løpet av dagen har jeg følt at jeg har luktet lukten av julepølse. Så da har jeg hatt skikkelig lyst på julepølse, tror jeg må innom butikken imorgen:arghh: Kunne ønske cravingsene mine var litt mer nærings- og treningsvennlige:rolleyes:

Jeg har nye cravings hver eneste dag.. det er alt fra smarties til cheeseburger til pistasjenøtter og knaskerøtter.. men idag fikk jeg sinnsykt lyst på ciabatta med salat og paprika, salami, brie og honning.. og så kan jeg ikke spise noe av pålegget :dead: det kommer til å haunte meg lenge kjenner jeg :laughing002

Nektariner..!! Har spist 4 hittil i dag .. gjemmer unna et par til kvelden så ingen tar de :hilarious:

Back
Topp