Dette craver vi nå?

Jeg craver pølse :hilarious: :hilarious: Med jækla mye sennep på!:hilarious:
Fortsatt ikke funnet noe saft som er 10/10.. også craver jeg dispenserbrus haha
Hva er kriteriene for saft som funker? Kan anbefale Synnøve kaldpresset rå eplejuice. Kaldpressingen gjør at mikronæringsstoffene blir bedre ivaretatt. Naturlig søt. Inneholder kun epler og ingenting annet. Sukkeret i eple er jo frigjort og fibrene ødelagt som i all annen juice og saft, men kjekt å ha et bedre alternativ ved de spesielle anledningene :happy:
 
Forrige svangerskap cravet jeg appelsin, men den måtte være KALD! ;)

Enda tidlig nå, så har ingen cravinger enda, men etter å ha lest tråden her fikk jeg lyst på sprøstekt brødskive med sjokade :laughing002

Brødskive med sjokade.
Ristet brød med kaviar, posjert egg, litt majones og dill. Så glad for at mannen min orker å lage det til meg morgen og kveld.
 
Er så kvalm.. spiser en del salte ting har også lyst på litt «lettere» mat pga kvalmen. Så gjerne salat, knekkebrød, gulrøtter osv.. Typen lagde pølsegryte i går, klarte å spise to spiseskjeer :grumpy: Men klarte å spise 5-6 jordbær
 
Jeg har lyst på burgere med ost, pizza, kebab og alt annet som kan fås på et gatekjøkken med middels håndhygiene :hilarious: Det klarer jeg greit å droppe (det ble riktignok indisk takeaway i dag), men det som overrasker meg mest er at jeg virkelig ikke har lyst på brus! Jeg er egentlig maks avhengig av cola zero/pepsi max, men nå orker jeg bare å drikke vann eller sur saft/juice.
 
Til dem som sa polarbrød med hvitost på facebook gruppa. Takk.. nå er det kun polarbrød med hvitost det går i
 
Appelsin (spot on som forrige svangerskap), vannmelon, surt smågodt, popcorn og bringebærsaft. Alt det sunne med andre ord :laughing002
 
Back
Topp