Treningsmamma_00
Flørter med forumet
Nå måtte jeg ned på butikken fordi jeg hadde såååå lyst på tricolor pasta. Ingen saus, ikke noe salt. Kun kokt fargepasta av alle ting. Det smakte himmelsk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha når du sier det så fristet det sykt Skal be mannen kjøpe det til meg i morgen, men jeg må ha salt i vannet da!Nå måtte jeg ned på butikken fordi jeg hadde såååå lyst på tricolor pasta. Ingen saus, ikke noe salt. Kun kokt fargepasta av alle ting. Det smakte himmelsk
Namm! Det fikk jeg også lyst på nåPesto Masse pesto på skiva med tomat
Min baby ble laget på vannmelon sist graviditet, så jeg vet hvordan det er å ha cravings på detSpiste så mye vannmelon nå at jeg blei kvalm
Ååhhhh sjokolademelk!!! Nå må jeg sende mannen ut for å kjøpe det stakkarsIskald sjokolademelk og gelé… Tror ikke jeg har smakt noen av delene på i hvert fall 10 år, men nå er det visst det jeg vil ha
Haha, jeg kom akkurat hjem med grønne epler og kiwi i handleposerGrønne epler og Kiwi!
Det hørtes såå godt ut!!Ååhhhh sjokolademelk!!! Nå må jeg sende mannen ut for å kjøpe det stakkars
Gjett hvem som måtte gå og kjøpe seg vannmelon nå nettopp…Spiste så mye vannmelon nå at jeg blei kvalm
Det er altfor godt! Her lages det i cocktailshaker med isbiter for å få det skikkelig kaldt Noe må den jo brukes til, haha!Ååhhhh sjokolademelk!!! Nå må jeg sende mannen ut for å kjøpe det stakkars
Altså, bare sjokoladepålegg. Med skje...Sjokoladepålegg