Dette craver vi nå?

Jeg er bare generelt fysen absolutt hele tiden, så her jobbes det hardt med viljestyrken for å ikke overspise/spise mellom måltidene.

Har nesten ikke hatt noen cravings i det hele tatt. Hadde veldig lyst på Tine sjokomelk (og bare Tine sjokomelk, ikke Litago) en kveld i begynnelsen av svangerskapet, men ikke noe etter det.

Det var hamburger med ost og løk i en god periode. Nå er det saft med isbiter og blåbær muffins av alle ting :hilarious:

Fikk plutselig en innskytelse om at jeg MÅ ha puffet ris. Så skal kjøpe det tror jeg.

Fikk så lyst på pytt i panne med speilegg her om dagen, klarte ikke å slutte å tenke på det før jeg fikk lagd det. Det var et helt vilt sug! Også må jeg ha litt pommes frites fra MC'ern i ny og ne. Prøver å holde meg unna, men det er hardt! Forrige svangerskap hadde jeg totalt avsmak for fritert/ stekt mat. Ellers går det fortsatt i surt godteri og andre sure ting.

Rislunsj! Hver dag :o

Autum crisp druer, farris frus bringebær og rugchips :Heartred

De siste dagene denne uka har det gått i juleromkuler (uten alkohol) og sjokolade… skikkelig mega-cravings, typ slukt på 5 min…! Har aldri opplevd cravings på den måten før!

Back
Topp